Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min fyller snart 22. Sønnen har funnet noen 6 år eldre og jenta har selv en sønn på 4 år. Personlig synes Jeg jenta virker  hyggelig, men bekymringen min ligger I om sønnen min er inneforstått med hva dette kan innebære I fremtiden. Så vidt jeg har forstått har han ikke møtt dette barnet enda. Hvordan ville dere ha forholdt dere til dette som foreldre? 

Anonymkode: aff16...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avventende. Jeg hadde ikke blandet meg inn. Får de det ikke til å fungere finner de selv ut av det, og får de det til å fungere godt er det jo ikke noe problem. 

Jeg synes det mest ideelle er å ha partner på egen alder, men jeg hadde ikke blandet meg inn i denne situasjonen nei. Jeg hadde møtt henne like åpent og vennlig som om hun var 21 og barnløs. 

Om han hadde kommet med en på nærmere 40 år hadde jeg derimot neppe klart å holde kjeft. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om sønnen din er rolig og tålmodig, ville jeg ha tenkt at dette ordner seg. Er du riktig heldig så får du flere du kan bli glad i om det går bra. Og om ikke så dette en lærdom sønnen din vokser på og lærer av til hans fremtid. 

Anonymkode: deb48...e32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første tanke: tråden din kan bli stengt, fordi du ikke har en god nok overskrift. Dette står i reglene... Fint om du leser de før du lager en tråd neste gang.

Det lille du beskriver, gjør meg ikke bekymret. Dette virker ferskt? Kan fort hende de forstår at de har forskjellige verdier og syn på hva som er viktig nå. Eller så kan kan han bli utnyttet. Tenker ingen stress akkurat nå. Gi det litt tid...

Anonymkode: ab5d7...35b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er: mener du at din voksne sønn ikke er moden nok til å være i forhold med noen som har barn?

Jeg kjemner flere menn som hadde egne barn eller stebarn på 4 år når de selv var 22. Er de oppdratt til å ta ansvar så tar de ansvar.

Som foreldre har du to valg, akseptere at du har ett voksen avkom som tar egne avgjørelser og støtte han i det. Eller du kan være negativ og ta avstand. Ønsker du ett videre greit forhold med din voksne sønn?

Anonymkode: c99c1...fe0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Eks svigers; Han 25. Hun 15 år eldre med 3 barn. De er gift i dag over 20 år senere🤷🏻‍♀️

Anonymkode: ef10f...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vel tatt en ordentlig samtale med ham om hva det innebærer å involvere seg i et barns liv.

Veldig ung mann tenker kanskje ikke så langt. Lett å bli blendet av ei eldre dame som er spennende og ønsker masse sex.

Sjekke om han forstår alvoret i å bli del av et lite barns liv.

Anonymkode: 6f94d...22f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...