Gå til innhold

Barn som husker tidligere liv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De aller fleste slike historier og alt annet «uforklarlig» har en naturlig forklaring. Har jo sett massevis av programmer der noe overnaturlig virker som eneste forklaring, så kommer løsningen til slutt og den er helt naturlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja mitt 3 åring! Har tegnet tegninger der det ser ut som mennesker som blir brent på bålet. Universitetet med store engler og masse øynene. Veldig Creppy! Enten så har hun hatt en tidligere liv ellers så er hun veldig kreativ i veldig ung alder. Hun har aldri sett disse tingene. 

Hun har også sagt takk mamma jeg har det bedre i dette livet 😅 da hun hadde fått en sjokolade bolle.

Anonymkode: 28678...47b

Så nydelig 🥰

Håper du tar henne på alvor! De fleste små barn husker mye, men blir lært opp til å glemme og fortrenge ❤️ 

men filteret blir tynnere nå i disse dager, og vi vil få fler og fler historier om mennesker som husker ❤️

Anonymkode: 14fb9...4e3

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg var barn tegnet jeg seng med hjul på. Hva sier det om mine tidligere liv? At jeg har vært syk og ligget i sykeseng og mye på sykehus i et liv?

Anonymkode: be5fb...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørte om en sammenkomst der folk som husket sitt tidligere liv skulle kle seg ut som den de hadde vært- kom to (eller var det tre)stk Napoleon på den festen 🤣

Anonymkode: 1b4d2...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hørte om en sammenkomst der folk som husket sitt tidligere liv skulle kle seg ut som den de hadde vært- kom to (eller var det tre)stk Napoleon på den festen 🤣

Anonymkode: 1b4d2...54b

Lilli Bendris snakket om dette en gang. Det var noe med at flere opplevde å ha vært Kleopatra, men det kan faktisk være mulig at flere har vært samme person fordi alt er energi, men i senere tid kan denne energien som har vært Napoleon eller Kleopatra ha delt seg oppi flere sjeler. Trur hun nevnte dette i podcasten ånd og vitenskap...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lilli Bendris snakket om dette en gang. Det var noe med at flere opplevde å ha vært Kleopatra, men det kan faktisk være mulig at flere har vært samme person fordi alt er energi, men i senere tid kan denne energien som har vært Napoleon eller Kleopatra ha delt seg oppi flere sjeler. Trur hun nevnte dette i podcasten ånd og vitenskap...

Dette blir for rart selv for meg som tror på reinkarnasjon.

I disse tilfellene tror jeg det er ren innbilning. Evnt var det folk i Napoleons hær som skulle ønske de var han😄

Anonymkode: 8433b...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så nydelig 🥰

Håper du tar henne på alvor! De fleste små barn husker mye, men blir lært opp til å glemme og fortrenge ❤️ 

men filteret blir tynnere nå i disse dager, og vi vil få fler og fler historier om mennesker som husker ❤️

Anonymkode: 14fb9...4e3

Veldig spennendes 😊 det er de ihvertfall. Hun er bare 3 år men måten hun er på som person allerede nå, virker det ut som hun har en gammel sjel. 

Hun sa selv jeg er en gammel dame ☺️❤️ jeg har hvert død og kom tilbake til deg veldig merkelig å høre det ifra en 3 åring. Da ingen har snakket om døden og er alt for liten til å forstå seg på det. 

Hvis hun en dag forteller om at hun har levd før så tror jeg på henne, da hun har gitt meg så masse tegn på det. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller fleste i Norge er gamle sjeler og i sine siste liv. Spennende høre historier som dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig spennendes 😊 det er de ihvertfall. Hun er bare 3 år men måten hun er på som person allerede nå, virker det ut som hun har en gammel sjel. 

Hun sa selv jeg er en gammel dame ☺️❤️ jeg har hvert død og kom tilbake til deg veldig merkelig å høre det ifra en 3 åring. Da ingen har snakket om døden og er alt for liten til å forstå seg på det. 

Hvis hun en dag forteller om at hun har levd før så tror jeg på henne, da hun har gitt meg så masse tegn på det. 

Kult!

Men er det ikke sånn at man som oftest glemmer det når man kommer over en viss alder?

Anonymkode: 8433b...94d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så trist at så mange foreldre her ikke evner å verdsette barnas fantastiske forestillingsevne og fantasi og i stedet forsøker å skylde på tidligere liv. 

Anonymkode: 0354c...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Så trist at så mange foreldre her ikke evner å verdsette barnas fantastiske forestillingsevne og fantasi og i stedet forsøker å skylde på tidligere liv. 

Anonymkode: 0354c...672

Har du aldri spurt deg selv om hvor denne fantasien og forestillingsevnen kommer fra? ;)
Hvorfor kan noen ha en helt utrolig fantasi, mens hos andre er det ikke stort å komme med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/31/2024 at 7:48 PM, AnonymBruker said:

Du bør se netflix serien "livet etter døden" og episoden om reinkarnasjon. Der er det noen barn som har ekstremt detaljerte beskrivelser fra tidligere liv som det bare er helt usannsynlig at de har "pugget seg til" etc. Det er fra USA dog. 

Jeg vet om noen personlig der det ene barnet snakket om tidligere liv her i Norge, men ikke som har vært på TV. 

Anonymkode: d7f55...505

Var det den med han gutten "Atlas" som husket et liv der han ble drept som liten? Stusset på at vi aldri fikk noen avslutning på den historien. Også litt spesielt navn med tanke på filmen Cloud Atlas og den tematikken. Kanskje moren er opptatt av reinkarnasjon og har plantet ideer i gutten?

Anonymkode: 50d89...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...