AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Jeg har jobbet i en kommune i et halvt år før jeg ble sykemeldt som tilkallingsvikar. Det er NAV som utbetaler sykepenger, ikke kommunen. Jeg tror jeg får feriepenger fra kommunen i juni. Men får jeg også sykepenger i juni av NAV? Siden jeg kun rakk å jobbe 3 måneder (deltid) i fjor vil feriepengene kun utgjør 7000,- Kan dette stemme? At jeg kun får utbetalt halvparten av lønningen i juni? Jeg er fortsatt sykemeldt, og skal ikke ta ut ferie i år. Anonymkode: c621e...d6b
Jif Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Hvis du ikke skal ta ut ferie får du sykepenger som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Og er ikke fast ansatt. Under sykemeldingstiden opphørte arbeidsforholdet. Mvh TS Anonymkode: c621e...d6b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har jobbet i en kommune i et halvt år før jeg ble sykemeldt som tilkallingsvikar. Det er NAV som utbetaler sykepenger, ikke kommunen. Jeg tror jeg får feriepenger fra kommunen i juni. Men får jeg også sykepenger i juni av NAV? Siden jeg kun rakk å jobbe 3 måneder (deltid) i fjor vil feriepengene kun utgjør 7000,- Kan dette stemme? At jeg kun får utbetalt halvparten av lønningen i juni? Jeg er fortsatt sykemeldt, og skal ikke ta ut ferie i år. Anonymkode: c621e...d6b Var det i fjor du var sykmeldt? Du kan få feriepenger av sykepenger for de første 48 dagene av NAV. Det vart utbetalt denne uken her, så da burde du ha fått det nå hvis du hadde rett på noe Anonymkode: 9c84e...527 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå