Sosionom Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Vi kjøpte en flott enebolig for 1.5 år siden. Dette skulle bli vårt «for alltid hjem», og barndomshjemmet til barna. Vi har pusset opp, oppgradert og gjort det til drømmeplassen vår. Men ingen sjø uten skjær. Det er altså så mye mygg, vi kan ikke sitte ute. Ikke på dagtid, eller kveldstid. Vi har kjøpt mosquito magnet, vi sprayer oss og har myggspiral, allikevel er det uutholdelig. Vi har naturtomt med busker, trær og beplantning. Jeg begynner å bli desperat. Er det noe vi kan kjøpe? Noen vi kan kontakte som kan se på tomta om det er tiltak vi kan gjøre? Jeg vurderer å selge huset fordi det er så uutholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Termacell, mindre naturtomt og baldakin med myggnett. Noe mer får man ikke gjort egentlig… mygg er vanskelig å få bukt med. Anonymkode: c21b5...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 Sosionom skrev (6 minutter siden): Vi kjøpte en flott enebolig for 1.5 år siden. Dette skulle bli vårt «for alltid hjem», og barndomshjemmet til barna. Vi har pusset opp, oppgradert og gjort det til drømmeplassen vår. Men ingen sjø uten skjær. Det er altså så mye mygg, vi kan ikke sitte ute. Ikke på dagtid, eller kveldstid. Vi har kjøpt mosquito magnet, vi sprayer oss og har myggspiral, allikevel er det uutholdelig. Vi har naturtomt med busker, trær og beplantning. Jeg begynner å bli desperat. Er det noe vi kan kjøpe? Noen vi kan kontakte som kan se på tomta om det er tiltak vi kan gjøre? Jeg vurderer å selge huset fordi det er så uutholdelig. Her er det også helt uutholdelig. Nå sitter jeg faktisk ute for første gang på en uke med termacell. Det gjør at man kan sitte ute igjen 😀 Anonymkode: ae4c7...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 Når satte dere ut mosquito magnet? Anonymkode: 6fbc5...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sosionom Skrevet 31. mai 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når satte dere ut mosquito magnet? Anonymkode: 6fbc5...96f Vi satt den ut i slutten av april, fordi vi hadde hørt der var best å sette den ut før de første eggene begynte å klekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Del Skrevet 31. mai 2024 Sliter med det samme selv og vil bare flytte. Anonymkode: 59edd...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå