AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #121 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel ikke vanlig å få grått hår på naturlig vis når en er 29?? Anonymkode: ea03c...7b4 Mange blir grå i tidlig 20årene ja, akkurat som at mange mister håret da. Genetisk Anonymkode: c6fdb...c1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #122 Del Skrevet 1. juni 2024 Grått hår er stilig det. Det som er grusomt er de korte nazi-kjerring frisyrene. Typisk sånn Karen-look. GRUSOMT! Ingen kler det. Absolutt ingen! Anonymkode: afc53...c2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #123 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): At en hele tiden skal veies og bli funnet tiltrekkende og sexy eller det motsatte, det er helt uvesentlig når man blir voksen nok. Det betyr ingenting. Har ingen verdi. Ikke sant. Det var også litt derfor jeg reagerte på kommentaren, for hun som sa det er nesten 70 år selv. Ts Anonymkode: 26512...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. juni 2024 #124 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kanskje det er slik at når man blir "gammel nok", så betyr det svært lite hva folk syns om ens hårstil og kropp. At en hele tiden skal veies og bli funnet tiltrekkende og sexy eller det motsatte, det er helt uvesentlig når man blir voksen nok. Det betyr ingenting. Har ingen verdi. Tror man har større glede av å kunne finne seg selv og ha det ok i sin egen kropp og sinn som begynnende gammel. Anonymkode: 3a06b...325 Det er deilig å være i kjerringalder. Vi får gå i fred, vi slipper å gå i klær som de unge bruker. Vi har selvtillit og retter opp ryggen og det er en fantastisk følelse når du kan være deg selv og kose deg i den alderen jeg gjør nå. Jeg har sluttet å bry meg om hva andre synes og kan derfor puste med magen. Livet er fantastisk i 60-årene 7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 1. juni 2024 #125 Del Skrevet 1. juni 2024 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Det er deilig å være i kjerringalder. Vi får gå i fred, vi slipper å gå i klær som de unge bruker. Vi har selvtillit og retter opp ryggen og det er en fantastisk følelse når du kan være deg selv og kose deg i den alderen jeg gjør nå. Jeg har sluttet å bry meg om hva andre synes og kan derfor puste med magen. Livet er fantastisk i 60-årene Hehe, så morsomt skrevet. Nesten så jeg gleder meg til å bikke seksti🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #126 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel ikke vanlig å få grått hår på naturlig vis når en er 29?? Anonymkode: ea03c...7b4 Kommer helt an på gener, helse og hårfarge. Det å ha fult grått hår så ung, det er ikke vanlig. Altså flere gråe hårstrå enn ikke. Jeg har flere søvtråder som glinser i sola. Og jo lengre du ser etter, jo flere grå hår ser du. Men jeg har ikke fulle områder med bare grått hår, enda. Fikk mine første i starten av 20 årene og er nå i starten av 30 årene. Anonymkode: c73a0...918 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 1. juni 2024 #127 Del Skrevet 1. juni 2024 Honey Dew skrev (50 minutter siden): Det er deilig å være i kjerringalder. Vi får gå i fred, vi slipper å gå i klær som de unge bruker. Vi har selvtillit og retter opp ryggen og det er en fantastisk følelse når du kan være deg selv og kose deg i den alderen jeg gjør nå. Jeg har sluttet å bry meg om hva andre synes og kan derfor puste med magen. Livet er fantastisk i 60-årene Gleder meg til å bli 60 når jeg leser dette❤️🫶 Takk for at du er ser det gode i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #128 Del Skrevet 1. juni 2024 Honey Dew skrev (53 minutter siden): Det er deilig å være i kjerringalder. Vi får gå i fred, vi slipper å gå i klær som de unge bruker. Vi har selvtillit og retter opp ryggen og det er en fantastisk følelse når du kan være deg selv og kose deg i den alderen jeg gjør nå. Jeg har sluttet å bry meg om hva andre synes og kan derfor puste med magen. Livet er fantastisk i 60-årene Synes det høres bra ut. Men hun som sa den kommentaren til meg er faktisk 68 år. Men jeg håper jo at det «vi»-et du beskriver gjelder mange flere enn det hun ev representerer. Ts Anonymkode: 26512...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #129 Del Skrevet 1. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes det høres bra ut. Men hun som sa den kommentaren til meg er faktisk 68 år. Men jeg håper jo at det «vi»-et du beskriver gjelder mange flere enn det hun ev representerer. Ts Anonymkode: 26512...188 Beklager om dette blir litt rotete da jeg sitter, da jeg har tatt meg noen glass vin! Men jeg tenker at kommentaren som hun kommer med er en påpekning på det overfladiske samfunnet vi lever i. Kvinner hylles for sin ungdommelighet og skjønnhet, mens aldringen til menn har blitt akseptert hele veien. Ofte så kommer sånne kommentarer fra andre som ikke våger å gjøre sånt selv. Anonymkode: 735bf...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. juni 2024 #130 Del Skrevet 1. juni 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 2. juni 2024 #131 Del Skrevet 2. juni 2024 Anbefaler denne episoden for å få et sunnere perspektiv på ungdomshiget og galskapen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2. juni 2024 #132 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 16.37): Alle oppegående, moderne mennesker foretar hårfjerning. Uansett kjønn. På samme måte som at menn regelmessig fjerner rasktvoksende hår i ansiktet for å unngå å se ut som apekatter. Men hvis du vil omfavne dine urgener og være en apekatt så vær så god. Anonymkode: afc53...c2d Synes det er kjempe kult med folk som ikke lar seg prese til å bruke tid og penger på helt unødvendige "skjønetst" tyrani når de ikke ønsker det. Det må være slitsom å være så regid at du mener folk ikke er oppegående bare fordi det tar et annet valg om noe så overfladisk (bokstavelig talt) som hår. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #133 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 16.41): Flott. Da har jeg oppnådd målet mitt som er å inspirere kvinner til å omfavne sine grå manker. Salt og pepper stilen ser godt ut på både menn og kvinner. Det gir en viss eleganse som passer trekkene som kommer med alderen. Det er ekstra flott når det grå håret er langt. Anonymkode: afc53...c2d Det er faktisk en fase hvor man bare ser ustelt ut på håret. Når man fremdeles har en del farge, men likevel er de grå hårene fremtredende. Veldig viktig å være nydusjet på håret for å ikke få en slik White trash look. Anonymkode: 820d4...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #134 Del Skrevet 2. juni 2024 Pippi Lotta skrev (39 minutter siden): Synes det er kjempe kult med folk som ikke lar seg prese til å bruke tid og penger på helt unødvendige "skjønetst" tyrani når de ikke ønsker det. Det må være slitsom å være så regid at du mener folk ikke er oppegående bare fordi det tar et annet valg om noe så overfladisk (bokstavelig talt) som hår. Ja ja. Tralalalla. Anonymkode: 820d4...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #135 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Grått hår er stilig det. Det som er grusomt er de korte nazi-kjerring frisyrene. Typisk sånn Karen-look. GRUSOMT! Ingen kler det. Absolutt ingen! Anonymkode: afc53...c2d Jeg syntes den hårstilen var skikkelig fæl på 90-tallet/begynnelsen av 2000-tallet også. Da var Karen-sveisen i vinden og moteløvene fikk hastverk med å bestille time hos frisøren! De kuleste, eller, masejentene hadde denne frisyren. Hår ned på siden og håret bakpå rufset de opp. Gjerne farget i rødlig tone. Usj. Og ellers konkurrerte i å ha så fæl klesstil som mulig og ikke minst, se ut som 40 år gamle damer som liksom har mistet piffen (og med karen sveis). Som da er ekvivalenten til hentesveisen. Anonymkode: 820d4...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2. juni 2024 #136 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja ja. Tralalalla. Anonymkode: 820d4...059 Haha, er det så provoserende med naturlig hår? Høres slitsomt ut ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #137 Del Skrevet 2. juni 2024 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Haha, er det så provoserende med naturlig hår? Høres slitsomt ut ❤️ Har naturlig hår, jeg. ^^ mohahahha. Anonymkode: 820d4...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 2. juni 2024 #138 Del Skrevet 2. juni 2024 Interessant diskusjon, dette. Selv er jeg straks ett år inn i «grombre-tilværelsen», etter at eksen min overtalte meg til å slutte med hårfarging. Jeg nølte i åresvis, men er veldig glad jeg omsider sluttet! Det «nye» skinnende gråhvite håret kler huden min langt bedre enn det matte fargede noen gang gjorde. Som 51-åring og nysingel tenker jeg kanskje litt ekstra over det å stille på «markedet» med grått hår, men ønsker jo uansett å finne en som klarer å se litt lenger enn hårfarge og ytre kvaliteter. Kom dessuten over dette bildet i en reklame for en datingapp – jeg synes disse to ser smashing ut med naturlig hårfarge 🤩 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #139 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er faktisk en fase hvor man bare ser ustelt ut på håret. Når man fremdeles har en del farge, men likevel er de grå hårene fremtredende. Veldig viktig å være nydusjet på håret for å ikke få en slik White trash look. Anonymkode: 820d4...059 Okay. Er det samme tilfelle hos menn, mener du? Anonymkode: 26512...188 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #140 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 16.22): Så spørsmålet mitt: Er det modig og oppsiktsvekkende at kvinner på 50 år lar håret bli grått? I så fall hvorfor? Og er det samme tilfelle for menn? Ikke for meg. Det ser helt tragisk ut synes jeg. Spesielt om du har hatt mørkt hår og plutselig blir veldig lys grå. Hårfarge gjør håret både sterkere, mykere og finere. Etter 70 kan du ha striper. Anonymkode: 37e66...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå