AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Jeg har vært hos fastlegen hvor han fryser ned disse for å få de fjernet, og må ta flere runder. Var innom for å fikse pedikyr på føttene mine, da en hudpleier fikk øye på de og sa det var en hudsykdom. Forklarte henne da at legen mente det var vorter og fryser de ned, noe man ikke skal sier hun. Hun mener dette er noe som varer ut livet men var mulig å skrape vekk? For meg ser det egentlig ikke ut som vorter men jeg blir jo så forvirret når det er to som mener to forskjellige ting. Jeg har prøvd nå få fjernet vekk den «harde huden», og da blir det en slags liten hull i huden. Vet noen hva dette kan være? Er det noe steder jeg kan dra for å få evt fjernet det her? Er så lei av de klumpene, litt vond er de å Anonymkode: 89241...72b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Ikke en ekspert. Men for meg så ser det ut som fotvorte. Dem kommer og går. Og det finnes et middel du kan ha på også skjærer man den av. Slik driver man på ei stund. Vorten skal ikke ha luft. Derfor det skal smøres med middel. Anonymkode: 71fbf...ea0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Det ser ut som det jeg hadde, en hybrid mellom vorte og liktorn. Jeg var også hos hudpleier, fotpleier og to leger, som alle var uenige om det var vorte eller liktorn... Jeg gikk til en fotterapaut, som fjernet de i løpet av tre behandlinger. Er 4 år siden, fortsatt ikke kommet tilbake! Siden det var en hybrid så funket ikke typisk behandling for vorter eller for liktorn, behandlingen måtte kombineres. Anonymkode: a398f...6df
Purple_Pixiedust Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Jeg hadde lignende, og tror det var vorter. Hadde de i årevis, men 5 måneder med gips på foten så døde de av seg selv pga mangel på oksygen.
Nesly Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 Ser ut som vorter. Anbefaler vorteplaster om ikke frysingen hjelper😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå