AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Håper noen har peiling. Mannen reiste ut i dag, og jeg har termin om 3 uker. Hva skjer hvis fødselen starter, sender de han hjem umiddelbart? Og beholder han i så fall full lønn med tillegg hvis han blir sendt hjem? Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Burde vel snakke med mannen din om dette? Og det burde dere snakket om før dere ble gravide. Anonymkode: 10ca2...0f3 19
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Burde vel snakke med mannen din om dette? Og det burde dere snakket om før dere ble gravide. Anonymkode: 10ca2...0f3 Hvorfor burde vi snakket om dette før vi ble gravide? Vi har god økonomi, men vi ble plutselig usikre på om han beholder tilleggene hvis han må hjem 😅 men skrev i starten av innlegget at jeg håper noen har peiling, du har tydeligvis ikke det. Så da trenger du ikke svare heller 😊 Anonymkode: 6158f...cef 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Min fikk komme hjem 2 uker før termin. Dette snakket han med rederiet om leeenge før termin. Dette burde dere avklart for lenge siden. Anonymkode: 81761...40f 19 4
Eva-Lena Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 Hvis dere er så usikre på dette, så ring arbeidsgiver og få korrekt informasjon derfra. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 Og det er forskjellig hva rederiene gjør, så det må rederiet svare på angående betaling. Noen betaler for de ukene, noen gjør det ikke og man må ta det fra de 8 ukene uten aktivitetskrav for mor. Anonymkode: 81761...40f 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min fikk komme hjem 2 uker før termin. Dette snakket han med rederiet om leeenge før termin. Dette burde dere avklart for lenge siden. Anonymkode: 81761...40f Leste du ikke innlegget? Han kommer hjem en uke før termin 😅 Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 Dere trenger ikke svare, med mindre dere har erfaringer selv eller kan dette 😊 skrev det tydelig i innlegget også. Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Skrevet 31. mai 2024 Min mann fikk permisjon 3 ukers permisjon siste tur han var ute før termin. Dette ble avklart med rederiet i god tid i forveien. Hadde fødselen startet før måtte jeg gått gjennom den alene. Men han var heldigvis hjemme. Ellers så tok han ut sin pappaperm de ukene han var hjemme. Så når jeg var ferdig med den permisjonen jeg måtte ha. Tok vi annen annen hver måned med perm. Da fikk han permisjonspenger i tillegg til lønn. Anonymkode: 6014f...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leste du ikke innlegget? Han kommer hjem en uke før termin 😅 Anonymkode: 6158f...cef Å nå er du redd for hva som vil skje om du føder tidligere. Jeg syns også at dette er noe dere burde funnet ut av for lenge siden, dere har jo hatt månedsvis. Å det er jo han som burde snakke med sjefen sin, vi kan ikke love noe. Anonymkode: 7adfc...3fa 16
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min mann fikk permisjon 3 ukers permisjon siste tur han var ute før termin. Dette ble avklart med rederiet i god tid i forveien. Hadde fødselen startet før måtte jeg gått gjennom den alene. Men han var heldigvis hjemme. Ellers så tok han ut sin pappaperm de ukene han var hjemme. Så når jeg var ferdig med den permisjonen jeg måtte ha. Tok vi annen annen hver måned med perm. Da fikk han permisjonspenger i tillegg til lønn. Anonymkode: 6014f...3e3 Oja, de ville ikke sende han hjem hvis fødselen startet? 😱 shit, det hørtes ikke ut som en bra arbeidsplass Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere trenger ikke svare, med mindre dere har erfaringer selv eller kan dette 😊 skrev det tydelig i innlegget også. Anonymkode: 6158f...cef Du skriver ikke engang om turnus eller om det er snakk om plattform eller båt. Plattform er enklere da det bare er en helikoptertur inn - båt derimot må planlegges mye mer. Jobber man på båt sender de ikke ut helikopter og de kan ikke plutselig kjøre inn med båten bare fordi du plutselig skal føde. Anonymkode: 81761...40f 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #13 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leste du ikke innlegget? Han kommer hjem en uke før termin 😅 Anonymkode: 6158f...cef Men er likevel enig med vedkommende du siterte her; sånne ting burde mannen din avklart med arbeidsgiver for lenge siden. Vi kan ikke svare på hva som vil skje. Anonymkode: 601e5...d97 17
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #14 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å nå er du redd for hva som vil skje om du føder tidligere. Jeg syns også at dette er noe dere burde funnet ut av for lenge siden, dere har jo hatt månedsvis. Å det er jo han som burde snakke med sjefen sin, vi kan ikke love noe. Anonymkode: 7adfc...3fa Hvorfor svarer du hvis du ikke kan dette? Skrev «noen som har peiling». Svar heller på tråder om bakteriell vaginose eller uføre eller noe sånn du 🙊 Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #15 Skrevet 31. mai 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor burde vi snakket om dette før vi ble gravide? Vi har god økonomi, men vi ble plutselig usikre på om han beholder tilleggene hvis han må hjem 😅 men skrev i starten av innlegget at jeg håper noen har peiling, du har tydeligvis ikke det. Så da trenger du ikke svare heller 😊 Anonymkode: 6158f...cef Han beholder ikke tilleggen hvis han må hjem. Utfordringen vil også være hvis han må hjem før da man vil være avhengig av at det er plass på helikopter. Anonymkode: 52469...1c4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #16 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver ikke engang om turnus eller om det er snakk om plattform eller båt. Plattform er enklere da det bare er en helikoptertur inn - båt derimot må planlegges mye mer. Jobber man på båt sender de ikke ut helikopter og de kan ikke plutselig kjøre inn med båten bare fordi du plutselig skal føde. Anonymkode: 81761...40f Han jobber på plattform 😊 Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #17 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er likevel enig med vedkommende du siterte her; sånne ting burde mannen din avklart med arbeidsgiver for lenge siden. Vi kan ikke svare på hva som vil skje. Anonymkode: 601e5...d97 Vennligst kun svar hvis du har peiling, som jeg skrev i innlegget 😊 Anonymkode: 6158f...cef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #18 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor svarer du hvis du ikke kan dette? Skrev «noen som har peiling». Svar heller på tråder om bakteriell vaginose eller uføre eller noe sånn du 🙊 Anonymkode: 6158f...cef Fordi du er frekk, dårlig til å planlegge å har tilgang til å spørre dem som faktisk vet akkurat nå, men istede skal surve her inne. Anonymkode: 7adfc...3fa 28 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #19 Skrevet 31. mai 2024 Jeg er ikke i kategorien "noen som har peiling", men vil bare si føler du får ufortjent mye usaklig kommentarer her. Føler meg deg, og skjønner du lurer♥️ Ville tatt en prat med mannen din om dette. Anonymkode: 4a23a...1f8 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #20 Skrevet 31. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor svarer du hvis du ikke kan dette? Skrev «noen som har peiling». Svar heller på tråder om bakteriell vaginose eller uføre eller noe sånn du 🙊 Anonymkode: 6158f...cef Det er flere av oss som har peiling som fortsatt tenker at dette måtte dere avklart tidligere. Og du har ikke gitt nok info til at vi kan svare deg på hva som gjelder din mann Anonymkode: f6a61...f9f 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå