Gå til innhold

Dere menn som har hatt sex med mange kvinner: Hvor på skalaen vil du plassere deg selv utseendemessig?

Dere menn som har hatt sex med mange kvinner: Hvor på skalaen vil du plassere deg selv utseendemessig?  

49 stemmer

1. 1. 10 (øverst) er best, 1 (nederst) er dårligst (i tilfelle det skulle være noen som ikke vet det...)

• 10
      5
    • 9
      4
    • 8
      10
    • 7
      4
    • 6
      13
    • 5
      6
    • 4
      3
    • 3
      1
    • 2
      1
    • 1
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss se hvordan "utseende ikke viktig" mantraet stiller seg i forhold til disse resultatene.

Anonymkode: d64fb...6c7

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La oss se hvordan "utseende ikke viktig" mantraet stiller seg i forhold til disse resultatene.

Er gjort en hel del forskning på dette. Er en svak korrelasjon mellom utseende og antall sexpartnere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fremmed fugl said:

Er gjort en hel del forskning på dette. Er en svak korrelasjon mellom utseende og antall sexpartnere. 

Link?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv ville sagt litt over gjennomsnittet, så 6/10. Men mistenker jeg undervurderer meg selv, for det har jeg hørt så utrolig mange ganger uten at jeg har klart å ta det til meg 

Anonymkode: 4f194...687

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg selv ville sagt litt over gjennomsnittet, så 6/10. Men mistenker jeg undervurderer meg selv, for det har jeg hørt så utrolig mange ganger uten at jeg har klart å ta det til meg 

Anonymkode: 4f194...687

Ok, så det er mer enn 6 da

AnonymBruker
Skrevet

Uff, er det du som ikke får deg dame igjen? Ble du ikke fornøyd med svarene i den andre tråden.

Smaken er som baken delt i to. Det som du synes er mindre pent kan andre si er helt nydelig derfor kommer du ingen vei med denne tråden eller avstemmingen. 

Anonymkode: 24a01...1c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt draget på mange damer grunnet energinivået mitt. Jeg er veldig rastløs og flink med kroppsspråk. Utseendemessig er jeg ikke så kjekk synes jeg. Men har fått komplimenter for øynene mine, så kan være en grunn der å.

Anonymkode: e2980...9f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, er det du som ikke får deg dame igjen? Ble du ikke fornøyd med svarene i den andre tråden.

Smaken er som baken delt i to. Det som du synes er mindre pent kan andre si er helt nydelig derfor kommer du ingen vei med denne tråden eller avstemmingen. 

Anonymkode: 24a01...1c1

Hvilken tråd snakker du om? Jeg har ikke laget noen tråd om dette før. Hvis det du sier stemmer ville ikke de samme mennene med best utseende (billed skjønne) få all oppmerksomheten ute på byen igjen og igjen.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tråd snakker du om? Jeg har ikke laget noen tråd om dette før. Hvis det du sier stemmer ville ikke de samme mennene med best utseende (billed skjønne) få all oppmerksomheten ute på byen igjen og igjen.

Eller på Tinder.. eller på arbeidsplassen.. eller.. hvor som helst.

Skrevet

Kanskje 6. Jeg har nok vunnet mye mer på sjarm og at jeg vet hvordan jeg behandler og snakker med kvinner, enn selve utseende mitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

3. Men jeg har tatt alt jeg har fått tilbud om, uansett uteseende og alder.

Anonymkode: 4cb53...f00

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

3. Men jeg har tatt alt jeg har fått tilbud om, uansett uteseende og alder.

Respekt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (26 minutter siden):

Kanskje 6. Jeg har nok vunnet mye mer på sjarm og at jeg vet hvordan jeg behandler og snakker med kvinner, enn selve utseende mitt. 

Kan si mye det samme om meg og, har svart 6. Ikke ansiktspen, men bra kropp + at jeg har visst en maskulin/mandig utstråling, som en del kvinner (mest modne) tenner på. 185, bredere over skuldrene enn rundt livet og smale hofter. Hår og tenner i behold som 50+.

Anonymkode: 475c7...978

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6 av 10 men det kommer jo an på hva man vektlegger. Jeg er godt utseende og veltrent men 174 høy så det er det som trekker ned. Så da blir det sex med de damene som ikke har høyde som absolutt krav. 

Anonymkode: b8cd3...412

Skrevet

Hvor mange er mange?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Jdz said:

Hvor mange er mange?

Mange.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er vel det man kan kalle en tidligere rundbrenner😅 jeg har ikke spurt, men basert på det jeg vet så vil jeg tippe tresifra antall damer. Han har et litt spesielt utseendet, ikke typisk kjekkas. Blonde krøller, som ble tynne for i hvertfall ti år siden. Rundt 176 cm høy. Ganske veltrent/muskuløs, men med pondus. Selv kan han ikke forstå at han tiltrekker seg så mye damer for han har null selvtillit på utseendet. Men han er ekstremt sjarmerende, spesielt når han smiler, over gjennomsnittet smart og fremstår trygg i seg selv og omsorgsfull. 

Anonymkode: eca9f...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Respekt

Det er et prinsipp.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjæresten min er vel det man kan kalle en tidligere rundbrenner😅 jeg har ikke spurt, men basert på det jeg vet så vil jeg tippe tresifra antall damer. Han har et litt spesielt utseendet, ikke typisk kjekkas. Blonde krøller, som ble tynne for i hvertfall ti år siden. Rundt 176 cm høy. Ganske veltrent/muskuløs, men med pondus. Selv kan han ikke forstå at han tiltrekker seg så mye damer for han har null selvtillit på utseendet. Men han er ekstremt sjarmerende, spesielt når han smiler, over gjennomsnittet smart og fremstår trygg i seg selv og omsorgsfull. 

Anonymkode: eca9f...461

Fascinerende.

AnonymBruker
Skrevet

En kompis (som jeg også tidligere har ligget med/holdt litt på med) har ligget med godt over 100 damer. Han er ikke modell-pen, men veldig kjekk, velfrisert og veltrent. Absolutt en 10-er og den kjekkeste jeg kan huske å ha møtt i virkeligheten. Han har alltid fått masse oppmerksomhet, MEN det jeg stusser på er at de aller, aller fleste han har ligget med er et stykke under hans liga. De fleste menn som har ligget med mange har nok ikke så veldig mange smellvakre damer på den lista. 

Anonymkode: c86cd...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...