Gå til innhold

Jenter: oppnå orgasme under sex som tissetrengt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så et innlegg her som omhandler det å få bedre nytelse/lettere orgasme under sex med urin i blæra. Ble mer nysgjerrig på dette. Kanskje det er håp😂

Hva er det som gjør at nytelsen blir bedre? Er det fordi blæra presser på g-punktet eller blir det bare mer sensitivt? Bør man være redd for at det lekker urin underveis fordi det presser på eller går det fint?

Får dere også orgasme med tom blære? 

Er det best med full blære, altså å være veldig tissetrengt eller bare litt? Kanskje det blir vanskelig igjen hvis det enten er for lite eller mye.

Hvilken stilling får dere lettest orgasme i? 

Oppås orgasme når akten er rolig og eller bare kjører på? 😁

Hvis dere ellers har gode tips til å klare å få orgasme under sex så spytt ut 😉 Har bare tenkt at jeg er en av de som ikke får det, men vil forske mer nå etter å ha hørt om dette😀

Anonymkode: 8653e...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg opplever i alle fall sex som veldig deilig med rimelig fullblære, men den må ikke være for full heller. Da blir man bare veldig tissetrengt og den følelsen forstyrrer jo. Men en god full blære er godt. Det er noe med at det presser mer mot, blir trangere? 

Men opp i mot orgasme har jeg aldri testet. Tror ikke det virker inn på orgasme men det kan gjøre penetrering bedre. Skulle det komme tids ja da kommer det tiss. En orgasme ville jo være verdt det, men jeg tror ikke det er vanlig for er jeg veldig nær orgasme eller like etter så er det vanskelig å tisse. Da må jeg vente lenge. 

Jeg mener ikke å belære men jeg tror mye av dette med orgasme også handler om kåthet. Jeg kommer heller ikke med mindre jeg er veldig kåt, tirring, fantasier, bygge opp. Man må vite hva man ordentlig tenner på. Mener jeg..

Anonymkode: 52a8e...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt sex med full blære. Men jeg kan merke at jeg blir mer kåt når jeg har full blære. Sikkert fordi den presser litt på et punkt som gjør godt. Men ikke hvis den er for full 

Anonymkode: 9172b...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...