mrFockup Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 utroskap, null tillit og hun skal være 1 uke på ferie i sommer i oslo uten datteren vår og meg. å for ca5 mnd siden var hun utro med 2 stykker når hun var i oslo aleine. jeg har også vert utro for ca 5mnd siden, så tilliten til værandre er ikke veldig stor om dagen. syntes dere det er innafor at jeg føler dette er feil måte å bygge tillit til værandre på og at dette vil skape mye unødvendige tanker og bekymringer, når det er så kort tid siden vi var utro mot værandre. er det rett av meg å si til min kone hva jeg tenker og føler ang dette, eller må jeg manne meg opp og kvele det jeg tenker og føler ang denne ferien?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Forholdet deres er ødelagt av utroskap. du bør forberede separasjon/skilsmisse og gå videre. Dersom dere hadde ønsket å reparere forholdet, ville dere ikke holdt på sånn med "singelturer" etc. Da må dere begge ønske å bygge opp tilliten igjen. Spørsmålet her er, hvem var utro først, du eller henne ? Var den andre parten utro for å hevne seg ? Anonymkode: 5e908...ca3 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Forholdet deres kommer uansett ikke til å vare, like greit å ta det nå som barnet er lite. Lost case! Anonymkode: 7fb63...e1c 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Hun kan være utro uten å reise bort. Hvis dere ikke greier å stole på hverandre, så er det bare å avslutte Anonymkode: f20e3...0d7
Eva-Lena Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 Dere er jo like bedritne begge to, så bare fortsett ett samliv med mye sjalusi og tvil. Herregud, hvorfor klarer ikke folk å være trofast? Ingen sympati fra meg. 1
Bombasi Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 (endret) Forholdet deres er ødelagt av utroskapet dere begge har bedrevet med. Det du burde gjøre er å forlate henne slik at dere begge får en ny ro over egen situasjon. Tror kanskje det er det beste for datteren deres også. Endret 31. mai 2024 av Bombasi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå