AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 utroskap, null tillit og hun skal være 1 uke på ferie i sommer i oslo uten datteren vår og meg. å for ca5 mnd siden var hun utro med 2 stykker når hun var i oslo aleine. jeg har også vert utro for ca 5mnd siden, så tilliten til værandre er ikke veldig stor om dagen. syntes dere det er innafor at jeg føler dette er feil måte å bygge tillit til værandre på og at dette vil skape mye unødvendige tanker og bekymringer, når det er så kort tid siden vi var utro mot værandre. er det rett av meg å si til min kone hva jeg tenker og føler ang dette, eller må jeg manne meg opp og kvele det jeg tenker og føler ang denne ferien? Anonymkode: 3d263...3fc
isw Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Jeg synes (før tråden din blir stengt som følge av ufullstendig overskrift) at enten må dere bestemme dere for å stole på hverandre, eller så må dere gå hver deres vei. Du kan ikke være i et forhold uten tillit og legge restriksjoner på hverandre av den grunn. 1
Perelandra Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg