AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Hva slags drivhus har du, hva bruker du det til, er du fornøyd og har du råd til en som skal til å kjøpe sitt første drivhus? 🤩 Anonymkode: fbd54...dcb
Epictetus Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Godt fornøyd med dette https://drivhussenter.no/product/drivhus-viking-hus-/ Virker solid og med kvalitetsmaterialer.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 3 minutter siden, Epictetus said: Godt fornøyd med dette https://drivhussenter.no/product/drivhus-viking-hus-/ Virker solid og med kvalitetsmaterialer. Ja. det så fint ut, HVordan har du fundamentert det i bakken? Har du strøm/vann? Må du ha avløp? Jeg tenkte å plassere mitt på en betongplatting som allerede er der. Usikker på hvordan det bør festes. Hvor store deler av året bruker du det? Hva dyrker du? Anonymkode: fbd54...dcb
Epictetus Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. det så fint ut, HVordan har du fundamentert det i bakken? Har du strøm/vann? Må du ha avløp? Jeg tenkte å plassere mitt på en betongplatting som allerede er der. Usikker på hvordan det bør festes. Hvor store deler av året bruker du det? Hva dyrker du? Anonymkode: fbd54...dcb Supert hvis du har et godt fundament. Betong høres bra ut. Vi har satt det rett på bakken, for vi har flytteplaner (venter bare på at husprisene skal gå opp mer om et par år ) Merk at konstruksjonen er slik at hvert "ben" stikker ned, utformet for å graves ned. Vi har bygget en plantekasse "flukt" med bena i en U- form inne i huset, og festet kassen til bena så huset ikke skal fly avgårde. Edit: Dette vil bli satt igang når nattemperatur er jevnt over minus 5 (Sent februar/mars). Erfaringsmessig er det da mulig å holde det varmt (pluss 5 eller mer) med en vifteovn uten å brenne altfor mye penger). Hva vi dyrker? Alt som lar seg gjøre. (eksempel: ca 400 tomatplanter alene i år) Edit 2: siden det står rett på bakken vanner vi med hageslange fra husveggen rett på. Strøm fra utekontakten med skjøteledning Endret 31. mai 2024 av Epictetus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå