AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Hva gjør man da? når man blir lei kompromiss, lite sex, samtidig som man resignerer eller blir likegyldig. Når man fortsatt er glad i personen, men ikke elsker personen lenger. Men likevel har det greit, men så usikker på om man skal gå eller ikke? Anonymkode: d0805...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Finn ut hva som er viktigst for deg, å ha et godt liv eller å ha god sex.. Anonymkode: 1c7cc...66a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Da går du, livet er for kort til å leve sammen som søsken. Det blir fortgang på prosessen om du forelsker deg i noen andre, men det kan utløse mye bråk. Anonymkode: bdfcc...99f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da går du, livet er for kort til å leve sammen som søsken. Det blir fortgang på prosessen om du forelsker deg i noen andre, men det kan utløse mye bråk. Anonymkode: bdfcc...99f Ja, det er litt kjedelig at det er sånn. Har tenkt tanken en stund, men får meg ikke til å gå heller... Skjønner ikke hva som holder meg igjen egentlig Anonymkode: d0805...9e9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er litt kjedelig at det er sånn. Har tenkt tanken en stund, men får meg ikke til å gå heller... Skjønner ikke hva som holder meg igjen egentlig Anonymkode: d0805...9e9 Trygghet, vane, felles venner og fortid. Noen regner også på at det koster mer å bo alene. Anonymkode: bdfcc...99f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 Jeg tenker at det som tidligere var et godt forhold, er verdt å kjempe for. Gjør noe nytt i samlivet, sett av tid til å dyrke kjærligheten, og se om gamle følelser blusser opp igjen. I mitt forhold er vi enige om at dersom det føles mer vennskapelig, så skal vi gjøre alt i vår makt for at det romantiske og lidenskapelige kommer tilbake. Initiativ til date utenfor hjemmet, sexting, sexy undertøy, flørting, blomster med hjem, kaffe på sengen osv. Anonymkode: b7884...285 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at det som tidligere var et godt forhold, er verdt å kjempe for. Gjør noe nytt i samlivet, sett av tid til å dyrke kjærligheten, og se om gamle følelser blusser opp igjen. I mitt forhold er vi enige om at dersom det føles mer vennskapelig, så skal vi gjøre alt i vår makt for at det romantiske og lidenskapelige kommer tilbake. Initiativ til date utenfor hjemmet, sexting, sexy undertøy, flørting, blomster med hjem, kaffe på sengen osv. Anonymkode: b7884...285 Tanken på det der er bare så lite fristende. Jeg kan godt oppleve ting med han, men det andre "føles feil" Anonymkode: d0805...9e9 1
TomSawyer Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det som tidligere var et godt forhold, er verdt å kjempe for. Gjør noe nytt i samlivet, sett av tid til å dyrke kjærligheten, og se om gamle følelser blusser opp igjen. I mitt forhold er vi enige om at dersom det føles mer vennskapelig, så skal vi gjøre alt i vår makt for at det romantiske og lidenskapelige kommer tilbake. Initiativ til date utenfor hjemmet, sexting, sexy undertøy, flørting, blomster med hjem, kaffe på sengen osv. Anonymkode: b7884...285 Du kan ikke bekjempe biologi. Mangler den sexuelle kjemien er det kjørt bare. Naturen/ biologien leker ikke butikk, der er det velskapte friske barn som gjelder..ingenting annet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at det som tidligere var et godt forhold, er verdt å kjempe for. Gjør noe nytt i samlivet, sett av tid til å dyrke kjærligheten, og se om gamle følelser blusser opp igjen. I mitt forhold er vi enige om at dersom det føles mer vennskapelig, så skal vi gjøre alt i vår makt for at det romantiske og lidenskapelige kommer tilbake. Initiativ til date utenfor hjemmet, sexting, sexy undertøy, flørting, blomster med hjem, kaffe på sengen osv. Anonymkode: b7884...285 Det hjelper ikke å piske en dau hest. Anonymkode: bdfcc...99f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tanken på det der er bare så lite fristende. Jeg kan godt oppleve ting med han, men det andre "føles feil" Anonymkode: d0805...9e9 Hvis du ikke en gang er villig til å forsøke så forstår jeg ikke helt hvorfor du vurderer å bli. Det må jo enten være et ønske og forsøk om å få det bedre, eller brudd. Nå er det jo gjerne sånn at det kan «føles feil» i starten, men etterhvert som man aktivt jobber med det, så kan det plutselig føles naturlig og fint igjen. Er jo feks flere sexologer som snakker om at sex vil bidra til mer sex, selvsagt ikke basert på pliktsex, men om man har oppriktig god sex sammen, så vil lysten øke, og det er jo naturlig fordi hjernen kobler sexen til en god opplevelse. Jeg tenker det samme om «romantikk». Anonymkode: b7884...285 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Skrevet 31. mai 2024 TomSawyer skrev (6 minutter siden): Du kan ikke bekjempe biologi. Mangler den sexuelle kjemien er det kjørt bare. Naturen/ biologien leker ikke butikk, der er det velskapte friske barn som gjelder..ingenting annet. Om den seksuelle kjemien har vært tilstede før, så har jeg tro på at den kan gjenvinnes. Jeg har opplevd det i mitt eget forhold. Jeg mener ikke at det er tilfelle i alle forhold, men jeg tror absolutt at det kan være mulig. Anonymkode: b7884...285 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Skrevet 31. mai 2024 Om du tenker slik kommer du aldri til å finne deg noen å være med livet ut Forelskelsen forsvinner jo alltid, men å bli glad i noen er noe helt annet. Om sex og ungdomsforelskelse er så viktig for deg, så får du finne bare leve singellivet da (gjør det selv altså, ikke noe i mot det😅) Anonymkode: 1f5f8...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #13 Skrevet 31. mai 2024 Jeg tenker dette kommer veldig an på. Har dere hjemmeboende barn, da synes jeg ikke dette er grunnlag nok for å bryte opp familien. Vennskap er tross alt fundamentet i et hvert forhold. Har dere ikke barn er det selvsagt bare å bryte opp og reise på nye eventyr. Anonymkode: 2874f...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #14 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du tenker slik kommer du aldri til å finne deg noen å være med livet ut Forelskelsen forsvinner jo alltid, men å bli glad i noen er noe helt annet. Om sex og ungdomsforelskelse er så viktig for deg, så får du finne bare leve singellivet da (gjør det selv altså, ikke noe i mot det😅) Anonymkode: 1f5f8...8b8 Forelskelse og det å elske er to forskjellige ting. Har elsket han tidligere, selv etter forelskelsen gikk over Anonymkode: d0805...9e9
TomSawyer Skrevet 31. mai 2024 #15 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om den seksuelle kjemien har vært tilstede før, så har jeg tro på at den kan gjenvinnes. Jeg har opplevd det i mitt eget forhold. Jeg mener ikke at det er tilfelle i alle forhold, men jeg tror absolutt at det kan være mulig. Anonymkode: b7884...285 Ja hvis det er fysisk elle psykisk sykdom med i bildet..ellers har jeg ikke trua dessverre.
marsvin Skrevet 1. juni 2024 #16 Skrevet 1. juni 2024 jeg har opplevd dette, og gikk.. jeg unnet både han og meg å oppleve forelskelse og begjær igjen. Klart, forelskelsen vil fade litt, men om det ikke finnes begjær eller lyst til å være kjærester, så kan det ikke være liv laga for det som kan kalles et forhold. Skal sies at det var knalltøft å gjøre det slutt, men også veldig riktig! vi fant begge nye kjærester og sist uke var jeg i bryllupet hans der han sa ja til sin nye kone 💕 var rørende! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå