Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Hvordan kan jeg vite at den kan spilles på min maskin? Det var noe med soner, men jeg husker ikke lengre hva det var. Det står UK og sone 2 på den. Kan jeg ta sjansen på kjøp her?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 https://www.nettavisen.no/dette-ma-du-vite-om-dvd/s/12-95-574792#:~:text=Kjøper du en DVD-spiller,dette når du kjøper spilleren. Regioner Det finnes seks forskjellige regioner på DVD-markedet, og handler du på nett eller i utlandet kan det være greit å ha en liten oversikt. Region 1: USA og Canada Region 2: Europa, Japan, Midt-Østen, Egypt, Sør-Afrika, Grønland Region 3: Taiwan, Sør-Korea, Filipinene, Indonesia,. Hong Kong Region 4: Mexico, Sør-Amerika, Sentral-Amerika, Australia, New Zealand, Karibien Region 5: Russland, Øst- Europa, India, mesterparten av Afrika, Nord-Korea, Mongolia Region 6: Kina Kjøper du en DVD-spiller i Norge er den satt til region 2. Det samme vil X-box, PS2 og DVD-spilleren på din datamaskin være. Det finnes regionsfrie DVD-spillere på markedet, og har du tenkt å handle på nett bør du spørre etter dette når du kjøper spilleren Anonymkode: ca454...ee8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå