AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Hei jeg har vært for en regelmessig måling av lommer i tannkjøttet og rens av tenner/ lommer. Er det vanlig å være ekstra øm i tannkjøttet 1-2 dager? (Har 4mm-6mm lommer). Anonymkode: f964e...5be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Vet ikke hva slags rens du har hatt men jeg pleier å kjenne det godt etter rens og pirking, 2-3 dager så er det ubehagelig og klør. Men sist nå så fikk jeg en kjemperens som var helt ekstrem og tennene min ble faktisk ganske hvite og, da kjente jeg det ikke like godt men da var det jo som en fontene som hadde gått amok i munnen min så kanskje det ikke var like brutalt men for en god effekt. Anonymkode: 11bbd...444
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke hva slags rens du har hatt men jeg pleier å kjenne det godt etter rens og pirking, 2-3 dager så er det ubehagelig og klør. Men sist nå så fikk jeg en kjemperens som var helt ekstrem og tennene min ble faktisk ganske hvite og, da kjente jeg det ikke like godt men da var det jo som en fontene som hadde gått amok i munnen min så kanskje det ikke var like brutalt men for en god effekt. Anonymkode: 11bbd...444 Pirking og «graving» og stikking og pussing… fortsatt øm i tannkjøttet 🙈 Anonymkode: f964e...5be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Dette er vanlig. Har hatt det samme flere ganger. Anonymkode: 9ff45...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå