Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner eksen. Vi var sammen i 5 år. Gikk fra hverandre for 2 år siden. Kranglet mye og var vel rett og slett lei av kranglingen som tok overhånd. Han er en utrolig fin person, og i dag er vi venner. Men jeg klarer ikke å komme over han. Det frister ikke å date andre. Tror du det er mulig å finne tilbake til det fine? Hva skal til for at ekser kan få det til å fungere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikke hva som skal til for for at det skal funke...

Det er jo en grunn til at det er eks..

Skrevet

Vet dessverre ikke... Som Baby-E sier så er det jo en grunn til at man er ekser.

Vet du om han ønsker å prøve på nytt da?

Jeg tenker som så at det kanskje er litt "sent" når det er to år siden dere gikk fra hverandre.. Men hva vet jeg.

Lykke til iallfall!

Skrevet

Om man skal få det til å fungere med en eks, må man jobbe seg gjennom årsaken til at det ble slutt, ikke bruke tidligere problemer mot hverandre og begynne på nytt....

Skrevet

Jeg ble sammen igjen med min eks - Idag er vi lykkeig gift! :)

Men det er oss da. Vi var sammen i et halvt år første gangen, og relativt unge dengang, selv om vi hadde et stormfullt forhold. Mye rart og fælt spm skjedde. Så gikk det 6 -7 år. Og de problemene vi hadde, vokste vi på. Når vi tok steget sammen igjen var vi mer modne og fulle av erfaring.

Dette stemmer kanskje ikke med din situasjon, men jeg vil bare påpeke at noen ganger så kan det faktisk være riktig å satse på eksen også.... ;)

Men det er klart at som replica sier. Man må vurdere grunnene til hvorfor det ble slutt... Ikke enkelt det der.

Skrevet

Jeg er også lykkelig gift med "ex`en".

Mest sansynlig vil dere ha akkurat de samme problemene som før hvis dere satser på nytt.

Forskjellen kan være at man vet hva man går til (og dermed er forberedt og ikke blir like misfornøyd over det som ikke fungerer) og kanskje har blitt modne nok til å takle disse problemene på en bedre måte. Men folks mindre gode sider følger dem som regel i andre runde også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...