Gå til innhold

Eksen min spurte meg om å ta bilder av ladestasjoner for el-biler i nærområdet mitt og sende dette til ham🤔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du skal tippe, hvorfor tror du at han etterspurte noe så spesifikt? Ja, jeg spør om deres antakelser fordi jeg er for feig til å spørre ham direkte🤭 Sånt er noen ganger litt for flaut når man er så forelska av seg at bare det å ha en enkel samtale med eksen sin fremmer et nervesystem med aktivitet i full høyspenn og alt låser seg helt🫣 Takk for meg, så får dere takke for dere etterpå 🙂

Anonymkode: bc766...6c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt. Kanskje han skriver en bok, ønsker å lage en instagramkonto eller lignende om ladestasjoner rundt om i Norge…?😅

Anonymkode: f7ce9...d36

AnonymBruker
Skrevet

Var det deg jeg så gå rundt å ta bilder av ladestasjoner i går🤔

Anonymkode: f7843...2dc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt spesielt. Kanskje han skriver en bok, ønsker å lage en instagramkonto eller lignende om ladestasjoner rundt om i Norge…?😅

Anonymkode: f7ce9...d36

Da måtte anskaffelsen av disse bildene i så fall vært en tjeneste han utførte for noen andre, for verken litteratur, skriving, eller sosiale medier er hans store greie😅 Det likner bare ikke ham…

• Liker 1
Skrevet

Det er apper for alt. Dere er begge løk. Easy.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han skal kjøpe el-bil og lurer på hvilke lademuligheter som finnes?🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0d8f3...0ab

• Liker 3
Skrevet

Han har elbil og skal snike strøm?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var det deg jeg så gå rundt å ta bilder av ladestasjoner i går🤔

Anonymkode: f7843...2dc

Hvor var dette? Husk at Norge er et langstrakt land, og at sannsynligheten for at flere fotografer tar nøyaktig like bilder samme på samme dag vel ikke er helt usannsynlig, selv om det gjelder noe så rart som å knipse bilder av noe sånt?😅 Dessuten så ble dette gjort for to dager siden, så at du bommer med én dag tilsier at det ikke kan ha vært meg😅 Drev heller ikke og gikk rundt, og tok bilde av EN stasjon. Så NEI. Hehe, kanskje en smule dumt at det ikke var meg du så, for dette kunne i så fall evt ha vært starten på en romantisk kjærlighetshistorie for oss🤭

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (7 minutter siden):

Det er apper for alt. Dere er begge løk. Easy.

Hva mener du med «løk», kjære deg? Forklar, for å få meg til å forstå…

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor var dette? Husk at Norge er et langstrakt land, og at sannsynligheten for at flere fotografer tar nøyaktig like bilder samme på samme dag vel ikke er helt usannsynlig, selv om det gjelder noe så rart som å knipse bilder av noe sånt?😅 Dessuten så ble dette gjort for to dager siden, så at du bommer med én dag tilsier at det ikke kan ha vært meg😅 Drev heller ikke og gikk rundt, og tok bilde av EN stasjon. Så NEI. Hehe, kanskje en smule dumt at det ikke var meg du så, for dette kunne i så fall evt ha vært starten på en romantisk kjærlighetshistorie for oss🤭

*Flirer*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han skal kjøpe el-bil og lurer på hvilke lademuligheter som finnes?🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0d8f3...0ab

Joa, men han har jo allerede fått seg en el-bil, da, såvidt jeg har skjønt, så synes bare det virker noe spesielt at han ikke har undersøkt/kan undersøke dette her på egenhand?🤷‍♀️ Det er vel nok av ladestasjoner i nærheten av der han holder til i landet også, hvor han kan tilegne seg all den informasjonen han trenger å vite om dem?😅 Hadde vel klart å ordne dette helt fint uten min hjelp, eller er dette… et forsøk på et slags sjekketriks, eller noe sånt?🫣

AnonymBruker
Skrevet
-venter- skrev (8 minutter siden):

Han har elbil og skal snike strøm?

Men hvorfor be meg om å sjekke ut dette…😅😂

Skrevet (endret)

La meg gjette: Han kjører en Tesla.

Folk som kjøper dette bilmerket, kan havne i slike situasjoner, og hvem vet når man får bruk for en ladestasjon når man trenger den mest:

Endret av - Brian
AnonymBruker
Skrevet
bvp skrev (4 minutter siden):

*Flirer*

Du ler, du, mens jeg gråter…

AnonymBruker
Skrevet
- Brian skrev (Akkurat nå):

La meg gjette: Han kjører en Tesla.

Der traff du nok ikke blinken, er jeg redd. Og hva har liksom Teslaer med saken å gjøre, om jeg får spørre?😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han norsk?

Anonymkode: 507c8...b63

AnonymBruker
Skrevet

Er han norsk?

Anonymkode: 507c8...b63

100% fra dette vakre land.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du ler, du, mens jeg gråter…

Hehe, morsomt sjekketriks iallfall. :D

AnonymBruker
Skrevet
bvp skrev (2 minutter siden):

Hehe, morsomt sjekketriks iallfall. :D

Takk for at du er snill mot meg.

Skrevet

Takk for at du er snill mot meg.

Bare hyggelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...