AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Del Skrevet 30. mai Jeg har hatt en tidligere venninne som var latino, men hun fikk kjæreste for 6 år siden, så derfor har vi ikke kontakt lenger, men jeg kan ikke si noe annet enn at latino kvinner er noe av det beste jeg vet, og ikke minst sexy når de snakker spansk. Jeg lurer på hvor man finner disse damene? Har lett veldig lenge, er det få av de? Gjemmer de seg fra sosiale medier? Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai Latina* Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai I sør amerika. Anonymkode: 209ce...a7f 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Del Skrevet 30. mai 1 minutt siden, AnonymBruker said: I sør amerika. Anonymkode: 209ce...a7f Anonymkode: 0c8a7...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Del Skrevet 30. mai I Oslo er det mye fester for de som er into div latino-dans, capoeira m.m. Anonymkode: 0c8a7...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I sør amerika. Anonymkode: 209ce...a7f Jeg har lært det heter latin amerika? Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 30. mai #7 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har lært det heter latin amerika? Anonymkode: b244b...d7a Latin-Anerika er Sør-Amerika, Mellom-Amerika pluss noen øystater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 30. mai #8 Del Skrevet 30. mai I Latin Amerika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 30. mai #9 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har lært det heter latin amerika? Anonymkode: b244b...d7a Latin Amerika Sør Amerika 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 30. mai #10 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har hatt en tidligere venninne som var latino, men hun fikk kjæreste for 6 år siden, så derfor har vi ikke kontakt lenger, men jeg kan ikke si noe annet enn at latino kvinner er noe av det beste jeg vet, og ikke minst sexy når de snakker spansk. Jeg lurer på hvor man finner disse damene? Har lett veldig lenge, er det få av de? Gjemmer de seg fra sosiale medier? Anonymkode: b244b...d7a Hvorfor reiser du ikke bare til Brasil, Chile eller Mexico? De er glad i eurooeeere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #11 Del Skrevet 31. mai Virrevirrevapp skrev (12 timer siden): Latin-Anerika er Sør-Amerika, Mellom-Amerika pluss noen øystater. Ikke alle land i sør amerika er latin amerika Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #12 Del Skrevet 31. mai Luksusbia skrev (12 timer siden): Hvorfor reiser du ikke bare til Brasil, Chile eller Mexico? De er glad i eurooeeere også Jeg vil ikke ha brasilianer men vil ha latina Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 31. mai #13 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha brasilianer men vil ha latina Anonymkode: b244b...d7a Virker ikke som du er bevisst på hva du vil og ikke. Dra til Colombia eller Peru. Bare vær klar over at det er mye kriminalitet i Latin Amerika, så vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Del Skrevet 31. mai Luksusbia skrev (16 minutter siden): Virker ikke som du er bevisst på hva du vil og ikke. Dra til Colombia eller Peru. Bare vær klar over at det er mye kriminalitet i Latin Amerika, så vær forsiktig I peru og bolivia er det mer innfødte amerikanere enn latinos har jeg hørt Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #15 Del Skrevet 31. mai Bor du i Oslo? Der vet jeg i så fall om flere steder de går. For jeg er venninne med flere. F.eks fra Chile, Colombia, Uruguay, Argentina, Peru. Anonymkode: b5850...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 31. mai #16 Del Skrevet 31. mai Latinodamene bor i Latino-land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #17 Del Skrevet 31. mai Lava Anne skrev (1 time siden): Latinodamene bor i Latino-land. Det heter ikke latino land, det heter latino america Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor du i Oslo? Der vet jeg i så fall om flere steder de går. For jeg er venninne med flere. F.eks fra Chile, Colombia, Uruguay, Argentina, Peru. Anonymkode: b5850...40e Jeg bor ikke langt unna. Hvor pleier de å gå? Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden . Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Gjest Luksusbia skrev (På 30.5.2024 den 23.54): Hvorfor reiser du ikke bare til Brasil, Chile eller Mexico? De er glad i eurooeeere også Virker som latinoer vil holde seg til sine egne folk fordi vi ikke passer i kulturen deres og mener de har se vakreste mennene og kvinnene, men det er greit det. Anonymkode: b244b...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå