AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Hei, Jeg trenger noen gode tips og råd. Har over en periode nå «fjasa» med ei. Vi henger ganske mye sammen, og hun velger å tilbringe mesteparten av tiden med meg. Opprinnelig ble vi enige om å ha det «gøy», og det var vi virkelig hatt… og har enda. Hun har sagt at hun ønsker å være singel en stund nå, da hun nylig er ute av et langt forhold. Noe jeg har fått bekreftet nylig. Samtidig, så virker det som at hun kanskje innerst inne vil mer. Vi har som sagt gjort mye annet enn «gøy» sammen, vært ute offentlig, spist sammen ute, handla på lokalbutikken sammen osv. Hun er ikke redd for å bli sett sammen med meg osv. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem nå. Hvordan skal jeg ta opp at jeg ønsker mer, uten å ødelegge noe eller skremme hu bort? Jeg er også der, at hvis det er sånn her det forblir - så er det helt greit, for elsker å tilbringe tid med hu. Anonymkode: ed4cf...f93
Trolltunge Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Vel, det min mann gjorde var å gi meg en brudekjole. Han var visst ikke redd for å skremme meg bort. 🤣 Jeg tok imidlertid ikke hintet for å være ærlig. Trodde han hadde bommet kraftig på gave og trodd det var en selskapskjole. Først da han senere fridde og sa "Brudekjole har du jo!" gikk sammenhengen opp for meg. At han ikke hadde gjort en tabbe, men forsøkt å si meg hva han tenkte om oss to. Jeg var litt treg der. 😅 (Og ja, jeg giftet meg i den kjolen. Han har god smak. ☺️) Men seriøst, fortsett med å ha det kjekt med henne, og la ting utvikle seg. Det gjør gjerne det om det er ment slik. Kan imidlertid ikke presses frem. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Bare la det falle naturlig, flørt litt med henne uten å direkte si du vil ha henne Anonymkode: 20607...d87
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Tror du kommer til å drite på leggen jeg. Hun er nylig ut av et langt forhold sier du. Hun bruker deg og din oppmerksomhet for å plastre hennes egne sår. Regner jeg med. Er selv singel og gjør akkurat det samme. Det er helt uavhengig av kjønn, bare man slipper å tenke på smerten som skuler seg bak og det å være alene.Det å bli alene er hardt, og folk søker folk når de ikke har det de hadde tidligere. Jeg ville vært ærlig med henne. Og sagt at du har følelser. Det gir henne rom for å være mer tydelig ovenfor deg hva hun tenker. Det betyr ikke at du ikke vil ha henne som venn i fremtiden. Bare at dere begge spiller samme ball. Om hun biter på er hun trolig ikke seg selv nå. Det tar lang tid å kommer over et langt forhold, man skal endre kjærlighetsmønster og bryte opp det gamle, finne seg selv, bli fortrolig med å bo alene osv osv. Til advarsel, hopper du inn i et forhold med henne nå, tipper jeg at det blir for mye for henne etter hvert. Ca 3 måneder. Har hun barn? Anonymkode: c56e2...76d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du kommer til å drite på leggen jeg. Hun er nylig ut av et langt forhold sier du. Hun bruker deg og din oppmerksomhet for å plastre hennes egne sår. Regner jeg med. Er selv singel og gjør akkurat det samme. Det er helt uavhengig av kjønn, bare man slipper å tenke på smerten som skuler seg bak og det å være alene.Det å bli alene er hardt, og folk søker folk når de ikke har det de hadde tidligere. Jeg ville vært ærlig med henne. Og sagt at du har følelser. Det gir henne rom for å være mer tydelig ovenfor deg hva hun tenker. Det betyr ikke at du ikke vil ha henne som venn i fremtiden. Bare at dere begge spiller samme ball. Om hun biter på er hun trolig ikke seg selv nå. Det tar lang tid å kommer over et langt forhold, man skal endre kjærlighetsmønster og bryte opp det gamle, finne seg selv, bli fortrolig med å bo alene osv osv. Til advarsel, hopper du inn i et forhold med henne nå, tipper jeg at det blir for mye for henne etter hvert. Ca 3 måneder. Har hun barn? Anonymkode: c56e2...76d Takk for ærlig tilbakemelding 👍 Hun har ikke barn, men jeg har barn… Anonymkode: ed4cf...f93
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei, Jeg trenger noen gode tips og råd. Har over en periode nå «fjasa» med ei. Vi henger ganske mye sammen, og hun velger å tilbringe mesteparten av tiden med meg. Opprinnelig ble vi enige om å ha det «gøy», og det var vi virkelig hatt… og har enda. Hun har sagt at hun ønsker å være singel en stund nå, da hun nylig er ute av et langt forhold. Noe jeg har fått bekreftet nylig. Samtidig, så virker det som at hun kanskje innerst inne vil mer. Vi har som sagt gjort mye annet enn «gøy» sammen, vært ute offentlig, spist sammen ute, handla på lokalbutikken sammen osv. Hun er ikke redd for å bli sett sammen med meg osv. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem nå. Hvordan skal jeg ta opp at jeg ønsker mer, uten å ødelegge noe eller skremme hu bort? Jeg er også der, at hvis det er sånn her det forblir - så er det helt greit, for elsker å tilbringe tid med hu. Anonymkode: ed4cf...f93 Den klassiske "vi er knullekompiser som bare har det gøy, men ...". Sex trigger følelser i de aller aller fleste. Det er bare kalde psykopater eller folk som har ligget med så mange at de er emosjonelt ødelagt som ikke har det sånn. Det er kjørt kompis, bare å gi opp med en gang. Alfahannene har holdt på slik med damer siden steinalderen, det nye nå er at helt vanlige kvinner også holder på sånn og mener det er greit fordi "alle menn gjør jo dette". Alle menn gjør jo naturligvis ikke dette, bare de øverste fem prosentene som alle damene ligger med. Resten har ikke sjans i havet til å holde på sånn. Anonymkode: 41456...274 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for ærlig tilbakemelding 👍 Hun har ikke barn, men jeg har barn… Anonymkode: ed4cf...f93 Ja, da blir det jo enda værre 😅 hold henne som venn du, eller ta opp kontakten når hun er (ut) av forholdet. 1år ca Anonymkode: c56e2...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå