AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Undres på om du noen gamg har hatt sex i en badestamp eller badebasseng, og kan du beskriver hvordan det føltes. ? Ga det mersmak, og var du alene saman med din sexpartner eller var dere flere ? Anonymkode: dfd55...c08
Frkego Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Både basseng, badestamp, hav, innsjø og elv. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har hatt sex i vann mer enn én gang, for det er ikke særlig godt. Men så tar kåtskapen og spenningen overhånd og man gjør det igjen. Det er langt fra like godt som å ha sex på land. Vann gir dårlig glid og skyller vekk naturlig glid, så lett å bli sår. Man blir også litt hemmet når det kommer til bevegelse. I tillegg blir sæd helt pyton i kontakt med vann. Moro å ha prøvd, men tror nok ikke det blir gjentakelse for min del. 3 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Svært ubehagelig og frister definitivt ikke til gjentagelse. Anonymkode: 91536...2e8
Trolltunge Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Frkego skrev (16 minutter siden): Både basseng, badestamp, hav, innsjø og elv. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har hatt sex i vann mer enn én gang, for det er ikke særlig godt. Men så tar kåtskapen og spenningen overhånd og man gjør det igjen. Det er langt fra like godt som å ha sex på land. Vann gir dårlig glid og skyller vekk naturlig glid, så lett å bli sår. Man blir også litt hemmet når det kommer til bevegelse. I tillegg blir sæd helt pyton i kontakt med vann. Moro å ha prøvd, men tror nok ikke det blir gjentakelse for min del. Dette. Å ha sex i vann er liksom oppskriften på å kjenne minst mulig, utover at det fort "lugger" på grunn av det med glid som du forklarer. Det er ikke noe særlig rett og slett. Men ja jeg har likevel røket til på det flere ganger jeg også. 😆 Veldig rolig fingring kan fungere. 4
Irak Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 (endret) Har bare prøvd boblebad 😂. Litt varmt, men det funka det. Var bare oss to der. Synes det var en fin opplevelse. Mange år siden nå. Endret 31. mai 2024 av Irak
Margit777 Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Undres på om du noen gamg har hatt sex i en badestamp eller badebasseng, og kan du beskriver hvordan det føltes. ? Ga det mersmak, og var du alene saman med din sexpartner eller var dere flere ? Anonymkode: dfd55...c08 Tørt og ekkelt 😄
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 Sex i vann er oppskrytt. Det er mest en illusjon av kåtskap. Har prøvd både jaccuzzi, basseng, elv, fjellvann og sjø. Ikke noe å hige etter rent nytelsesmessig, men litt morsomt kan det være. Anonymkode: 758e7...c4d
feliek54 Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Undres på om du noen gamg har hatt sex i en badestamp eller badebasseng, og kan du beskriver hvordan det føltes. ? Ga det mersmak, og var du alene saman med din sexpartner eller var dere flere ? Anonymkode: dfd55...c08 har ikke helt det men har har sex i sjøen på et sted det var ca. 1meter dypt og ble mer på stranda etterpå
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Skrevet 31. mai 2024 Sex i basseng med «100 andre» i utlandet, mest fordi det var forbudt, ikke godt. Sex på stranda på granka i grunt vann, ble sandpapir. Sex i tørre omgivelser foretrekkes absolutt. Anonymkode: 30f52...6c0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Skrevet 31. mai 2024 Helt enig med de fleste her. Sex i vann er ikke spesielt godt. I tillegg er det alt for varmt i en badestamp eller ett boblebad. Anonymkode: 2f50a...0b7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Skrevet 31. mai 2024 Jeg har hatt sex i basseng og hadde ingen problemer med glid Anonymkode: ea054...5ee
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt enig med de fleste her. Sex i vann er ikke spesielt godt. I tillegg er det alt for varmt i en badestamp eller ett boblebad. Anonymkode: 2f50a...0b7 Det samme gjelder sex i badstua, det blir for hett og svett til å nyte verken badstubadet eller sexen. Anonymkode: 30f52...6c0
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #13 Skrevet 31. mai 2024 Har hatt litt boblebadsex opp igjennom ja. Artig nok det, men beste sexen jeg har hatt er det definitivt ikke.... Anonymkode: 30745...200
Trolltunge Skrevet 31. mai 2024 #14 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det samme gjelder sex i badstua, det blir for hett og svett til å nyte verken badstubadet eller sexen. Anonymkode: 30f52...6c0 Knulling er jeg enig i angående dette. Oralsex i badstue er derimot en helt egen opplevelse. 🥰
Erfarenmann Skrevet 31. mai 2024 #16 Skrevet 31. mai 2024 En gang i ferskvann (innsjø i Norge) , en gang i saltvann (kveldsbad i syden) og en gang eller fem i badekar og dusj. Fine opplevelser alle sammen. Alene med partner.
kaarebjarne Skrevet 31. mai 2024 #17 Skrevet 31. mai 2024 Nope, men dratt bikinitrusa til fruen til side og sklidd penisen inn en gang i havet. Vi klarte ikke å la være.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #18 Skrevet 31. mai 2024 Sex uten glid er vondt og oppskrytt. Med sand er det bare jævelig. Anonymkode: 81ea7...255
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #19 Skrevet 31. mai 2024 Frkego skrev (15 timer siden): Både basseng, badestamp, hav, innsjø og elv. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har hatt sex i vann mer enn én gang, for det er ikke særlig godt. Det er langt fra like godt som å ha sex på land. Vann gir dårlig glid og skyller vekk naturlig glid, så lett å bli sår. Moro å ha prøvd, men tror nok ikke det blir gjentakelse for min del. Dette. Langt bedre i fantasien en i virkeligheten. Anonymkode: 89f22...59e
Even Tuell Skrevet 31. mai 2024 #20 Skrevet 31. mai 2024 Har hatt sex i basseng/boblebad ... veldig digg, og kunne gjerne tenkt å ha det igjen. Ikke prøvd ute i naturlige vannkilder. Ingen problem med glid, ingen problemer med sårhet og vi begge hadde en meget god opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå