AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Del Skrevet 30. mai Altså en sommer der alt gikk galt. Enten om det var pga dårlig vær, krangling med familie/venner eller dårlig økonomi. Føler jeg får det litt sånn i år. Jeg har ikke råd til Flytoget en gang og skylder masse penger. Har begynt i ny jobb som jeg er takknemlig for, men sommeren blir hektisk. Har ikke råd til å ta meg fri uten lønn. Og alle jeg kjenner skal reise bort på sommerferie så de ser jeg ikke før i august. Vet jeg må gjøre det beste ut av det, men ser for meg en stusselig sommer her i Oslo, helt alene. En gang opplevde jeg regn nesten en hel sommer, det var kjedelig. Og min mor hadde ikke råd til sommerferie men det gjorde på en måte ikke så mye. Jeg syklet mye, så på film, leste bøker. En annen gang fikk jeg halsbetennelse på ferie i USA, det var sjukt vondt og dyrt ikke minst. I tillegg måtte jeg mellomlande og fly rundt omkring med feber og hodepine, helt grusomt. Anonymkode: 99869...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai Nei 😌 og dette blir nok beste sommeren til nå. Hatt nydelig vær i flere uker Anonymkode: 852f5...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai Mange ganger dessverre. Anonymkode: e6331...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Del Skrevet 30. mai Ifjor var nok den verste sommeren jeg noen gang har hatt, var tvangsinnlagt fra april til august, noen uker bruk av tvangsmiddel flere ganger om dagen, ville bare bort fra alt og alt var et eneste stort kaos. Anonymkode: 641f4...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Del Skrevet 30. mai Må være da jeg kastet ut samboeren og barnas far under koronaen. Tok han i løgn og utroskap rett før sommerferien. Han flyttet langt unna og jeg måtte rydde opp i alt, så ferie med barna. Kun mine foreldre og søsken som visste om bruddet i et par måneder, var aldri rom for å bearbeide noe som helst. Det er en sommer jeg husker lite av, vet vi var på hytta med min bror første 2-3 ukene og så med mine foreldre i 1-2 uker. Anonymkode: 4e156...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 30. mai #6 Del Skrevet 30. mai 2021. Like før jeg ikke klarte mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Del Skrevet 1. juni Ja mange somre! Anonymkode: 05e79...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Del Skrevet 1. juni Hadde en sommer for noen år siden, hvor hunden min døde i tillegg til at en av foreldrene mine havnet tilbake på kjøret med rusmisbruk, den sommeren var ganske tøff. Anonymkode: 8c8ca...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Del Skrevet 1. juni Ja, etter at mitt livs store kjærlighet dumpet meg i mai. Anonymkode: 0c54b...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Del Skrevet 1. juni Ikke for å være nedlatende. Men pengetrøbbel er en praktisk og konkret ting. Man må bare justere forventninger til seg selv og leve etter evne og ikke for å imponere andre. Mange av de som drar mye på reiser ender med forbruksgjeld. Jeg hadde mange somre hvor jeg planla (og betalte) sommerferier med familien min bare for å oppleve at kona saboterte alle planene, kranglet, lagde dårlig stemning og så på seg selv som et offer etterpå. Samme greia hvert år. Sommeren etter vi skilte oss hadde jeg økonomisk brukket rygg, masse utgifter og lite penger. Men jeg stod på egne ben, ungene er voksne og klarer seg selv. Så jeg puslet i leiligheten, alene. Gikk lange turer i marka, alene. Dro på telttur, alene. Jeg hadde ikke råd til stort, men det var beste sommeren på lenge. "Ungene" kom mye på besøk og vi hadde det kjempehyggelig. Den sommeren handlet om å sette pris på de enkle tingene. Sommeren etter tok jeg det også med ro, økonomisk sett. Har ikke hatt de store planene for i år heller. Selv om nå har jeg godt økonomisk handlerom. Hadde tenkt å bare dra på telttur noen dager her og der. Men jeg har fått kjæreste, så det blir å gjøre ting med henne. Både gode og dårlige tider kommer og går, har livet lært meg. Anonymkode: 43cdc...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Del Skrevet 2. juni Ja, forrige sommer da vi flytta til sameie med naboer altfor tett på og med null respekt for vår balkong og eiendom. Og denne også, pga nettopp det samme. Angrer på at flytta hit, og har ikke råd til å flytte. Respektløse idioter ødelegger sånn for andre… Anonymkode: 442d9...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #12 Del Skrevet 2. juni Som student måtte jeg jobbe hardt hele sommeren, og bodde hjemme. Mistet all friheten på studiestedet da jeg måtte legge opp penger. Men det var verdt det, slapp å jobbe parallelt med studier, så nøt jo mye frihet resten av året, og ga meg selv mulighet til å fokusere på studier slik at jeg etter det har hatt råd til flotte sommerferier. Sommeren etter at jeg var ferdig studert fikk jeg ikke sommerjobb. Det skapte en del utfordringer, og en lite innholdsrik sommer. Husker også sommeren etter at vi hadde brukt mye penger på uteplasser og hage i nytt hus som en nedtur. Vi valgte å bli i Norge for å nyte egen tomt. Men det var kaldt, regnet, og vi måtte plukke snegl hver kveld. Kompenserte med tre uker i asia på høsten, så kan egentlig ikke klage over den heller. Anonymkode: 6f520...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Del Skrevet 5. juni Ja sånn er det året rundt. Anonymkode: 685ca...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Del Skrevet 5. juni Ja, slenger meg på med 2021 og at jeg nesten ikke klarte mer. Hadde et samlivsbrudd som nesten tok kverken på meg. Anonymkode: 5272d...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Del Skrevet 5. juni Tror det må være da min psykiske helse var på det absolutt verste. Jeg hadde angst og depresjon, selvskadet og var suicidal. Spiste ingenting og når jeg spiste spiste jeg dritt. Mitt 8 år gamle forhold røk, min far ble syk og døde oppi dette, og det var samtidig med første korona-nedstegningen. Jeg fikk også sparken for jeg fungerte jo ikke på jobb. Så straks min far var begravd så la jeg meg i sengen og ventet på å dø mens jeg marinerte i mitt egne råtnende mensblod jeg gav faen i å håndtere fordi jeg ikke fortjente noe bedre og skulle dø uansett. Ikke den beste sommeren altså PS, jeg har det supert i dag:) Anonymkode: 6e7a0...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå