AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Nettopp fått beskjed av lege at jeg har hypotyreose og 10 uker gravid. Legen sa det kunne gi alvorlige bivirkninger for foster ubehandlet men ikke hva jeg burde gjøre.. Ut ifra hva jeg leser om risiko vurderer jeg abort, har noen andre vært i lignende situasjon???? Anonymkode: 3d035...7ca
Mezzosoprena Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nettopp fått beskjed av lege at jeg har hypotyreose og 10 uker gravid. Legen sa det kunne gi alvorlige bivirkninger for foster ubehandlet men ikke hva jeg burde gjøre.. Ut ifra hva jeg leser om risiko vurderer jeg abort, har noen andre vært i lignende situasjon???? Anonymkode: 3d035...7ca Ubehandlet kan det være skadelig, hvorfor behandler dere ikke bare?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Ubehandlet kan det være skadelig, hvorfor behandler dere ikke bare? For det har mest å si i første trimester i følge hva jeg leser, som straks er ferdig Anonymkode: 3d035...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Du bør jo selvsagt høre med helsepersonell hvordan det har påvirket fosteret ditt. Be om henvisning til sykehus for vurdering. Anonymkode: c77b0...1d8 1
sofie777 Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 Bruk heller ordene "Lavt stoffskifte" og søk på dette sammen med ordet "svangerskap", så håper jeg at du blir beroliget. Hilsen en som lever greit med ikke-gravid-relatert lavt stoffskifte på 28. året. Det er KUN farlig om det ikke blir behandlet!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du bør jo selvsagt høre med helsepersonell hvordan det har påvirket fosteret ditt. Be om henvisning til sykehus for vurdering. Anonymkode: c77b0...1d8 Legen min var veldig diffus i svaret sitt, og kunne ikke henvise da han mente at det var kun de med høyt som hadde rett på henvisning. sofie777 skrev (8 minutter siden): Bruk heller ordene "Lavt stoffskifte" og søk på dette sammen med ordet "svangerskap", så håper jeg at du blir beroliget. Hilsen en som lever greit med ikke-gravid-relatert lavt stoffskifte på 28. året. Det er KUN farlig om det ikke blir behandlet! Det er dette jeg har søkt på og ble absolutt ikke beroliget dessverre da mitt har vært ubehandlet til uke 10 og det som står er at det er tidlig tidlig i svangerskap som er viktig at det er behandlet, med engang man blir gravid../// Anonymkode: 3d035...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Legen min var veldig diffus i svaret sitt, og kunne ikke henvise da han mente at det var kun de med høyt som hadde rett på henvisning. Det er dette jeg har søkt på og ble absolutt ikke beroliget dessverre da mitt har vært ubehandlet til uke 10 og det som står er at det er tidlig tidlig i svangerskap som er viktig at det er behandlet, med engang man blir gravid../// Anonymkode: 3d035...7ca Har du time til TUL på sykehus i uke 12? Anonymkode: c77b0...1d8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du time til TUL på sykehus i uke 12? Anonymkode: c77b0...1d8 Jeg har time i uke 14 for tidlig fosterdiagnostikk men da er det jo /for sent/. Leser også at man kan då cp, autisme etc sa da er det jo ikke noe man kan se på ultralyd Anonymkode: 3d035...7ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå