Gå til innhold

50 års dag kjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal i 50 års dag i helgen, og det blir ganske uformelt. Pleier og ende opp som en fyllafest uten like.

Er sånn halvvarmt ute, så jeg sliter med antrekket. 

Føler finkjole med blonder blir for mye, men sommerkjole med blomster for lite..

Forslag? Gjerne bilder.

Anonymkode: 5220b...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor er sommerkjole for upyntet når det er en uformell fest som utarter til fylleslag??

Anonymkode: 4be57...522

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg vet ikke jeg, derfor jeg spør. Ville helst hatt noe som er pyntet, men samtidig litt hverdags om du skjønner. Kjoler blir ofte enten eller.

🤔

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er budsjettet og hvordan kroppsform har du? Epleformet og foretrekker løs kjole, eller slank og kan gå i hva som helst. 

Anonymkode: 191bc...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne fra miss maya er fin og behagelig på. Er det kaldt kan du snike en tights under. Du kan ha sneakers til. Litt dyr. 

Du må si litt mer om hva du ser for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er budsjettet og hvordan kroppsform har du? Epleformet og foretrekker løs kjole, eller slank og kan gå i hva som helst. 

Jeg er slank, og kan stort sett gå i hva som helst. Tenkte på en fin jumpsuit også, evt et todelt sett med skjørt pg topp. Men jeg liker at det er litt arm på også. 

Jeg vil ikke komme som den som er mest pyntet, men må jo se ut som jeg bryr meg 😅

Mannen velger vanlig dongeri med skjorte (farge kommer an på hva jeg tar på meg)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er slank, og kan stort sett gå i hva som helst. Tenkte på en fin jumpsuit også, evt et todelt sett med skjørt pg topp. Men jeg liker at det er litt arm på også. 

Jeg vil ikke komme som den som er mest pyntet, men må jo se ut som jeg bryr meg 😅

Mannen velger vanlig dongeri med skjorte (farge kommer an på hva jeg tar på meg)

Ts

Da tror jeg at den fra miss maya er perfekt faktisk. Hold meg oppdatert da 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker både glitter og ballerina-stil, farger er også gøy. 

Er det lov og si at kjolen fra missMaya er litt kjedelig ? 😬🫣🫣

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts

Hæ! Men da er det jo totalt hverdagsantrekk som gjelder da, hvis han går i dongeri. Da kan du gå i hva som helst.

Anonymkode: adba3...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker både glitter og ballerina-stil, farger er også gøy. 

Er det lov og si at kjolen fra missMaya er litt kjedelig ? 😬🫣🫣

Ts

Litt tantete om det er lov 😄

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ! Men da er det jo totalt hverdagsantrekk som gjelder da, hvis han går i dongeri. Da kan du gå i hva som helst.

Jeg kan få ham inn i dressbuksen også. Derfor vi tenkte sånn halvveis stivpyntet, men samtidig ikke så pyntet 🤔

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt tantete om det er lov 😄

Ts

Absolutt 😂

Men altså glitter! Da liker du jo å pynte deg da. Kjør på med glitter og pynt. Det er aldri feil å være litt overpyntet egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ts

Dongeri i 50-årslag?

Da blir det ikke mye stil over selskapet.

Anonymkode: c7874...955

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan få ham inn i dressbuksen også. Derfor vi tenkte sånn halvveis stivpyntet, men samtidig ikke så pyntet 🤔

Ts

Halvveis stivpyntet? Det gir jo ingen mening.  Men ikke så pyntet? Jeg skjønner absolutt ingenting. Hvis dongeri og fyllefest er det som gjelder i deres miljø, så er det jo bare å stille i det da.

I vårt miljø ville et normalt antrekk for en sommerfest der antrekk ikke er spesifisert være for eksempel lyse chinos og blå blazer for menn, og en litt penere sommerkjole for kvinner. Jumpsuit som du foreslo kan også gå an, det kommer an på tilbehøret.

Jeg tror du kan slappe av og ta det du har lyst på. Men få mannen din til å droppe dongeri.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med denne?

Ts

Screenshot_20240530_221348_Chrome.thumb.jpg.a8ee732b11013f6809f63a967ca46d64.jpg

Denne har jeg allerede hengende i skapet, så da slipper jeg shopping imorgen 😊

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...