AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg leste denne artikkelen i Dagbladet og lurer veldig på hvordan det er mulig. Har folk så mye tilfeldig sex rundt om? Og hvor møter man folk for sex? Jeg er mann 30, kjekk og bra trent, hyggelig, det meste på stell. Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn. Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex.. Jeg kunne gjerne tenke meg å få mer seksuell erfaring, men hvor man møter kvinner for sex, det lurer jeg også på! https://www.dagbladet.no/nyheter/slar-alarm-ute-av-kontroll/81477421 Anonymkode: dee13...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Del Skrevet 30. mai 2024 Du skulle bare ha visst. Folk reiser mer osv… Anonymkode: 9aefb...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du skulle bare ha visst. Folk reiser mer osv… Anonymkode: 9aefb...f73 Det har jeg ikke tenkt på faktisk. Sikkert mye utenlands reiser osv ja. ts Anonymkode: dee13...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Menn som har sex med menn, smitter kona og kjæresten.. Anonymkode: d71a3...6a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg vet om noen i 30-åra som ligger rundt med sikkert flere damer i uka. Han møter damene på utesteder. Da er det ikke rart kjønnssykdommene sprer seg, og ihvertfall når mange menn dropper kondom. Skjønner dog ikke at det å ligge rundt er noe å highe etter når man er over 25. Anonymkode: 05c05...76e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du skulle bare ha visst. Folk reiser mer osv… Anonymkode: 9aefb...f73 Du skulle bare vist hvor promiskuøse mange mennesker er også de som ikke reiser mye. Selv med prevensjon kan slikt smitte om man driver med det i stor utstrekning og er litt "uheldig" Det er jo ikke bare gonore som florerer men mange forskjellige kjønnssykdommer. Mange driter i dette fordi vi har medisiner som fungerer mot det, blir de resistente ? Folk må endre adferden sin eller bli "krøplinger" av egen uforsiktige seksuelle aktivitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Det har jo vært skrevet lenge om at det er en økning med gonore. Jeg skjønner ikke hvordan folk tørr å ligge med ukjente uten kondom lengre… Anonymkode: 8e0f1...498 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet om noen i 30-åra som ligger rundt med sikkert flere damer i uka. Han møter damene på utesteder. Da er det ikke rart kjønnssykdommene sprer seg, og ihvertfall når mange menn dropper kondom. Skjønner dog ikke at det å ligge rundt er noe å highe etter når man er over 25. Anonymkode: 05c05...76e Skjønner ikke det å ligge rundt er noe å hige etter uansett alder, ofte skjer dette fordi man slipper i dag å ta konsekvensene av det. Abort brukes som "prevensjon", sykdommer belastes helsevesenet, og man holder på. Den dagen dette rammer kroppen til mange direkte, og man ikke kan hjelpe fordi virus eller bakterier blir resistente først da vil man se en endring. Ikke en dag før. Slik er mange mennesker skrudd sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jo vært skrevet lenge om at det er en økning med gonore. Jeg skjønner ikke hvordan folk tørr å ligge med ukjente uten kondom lengre… Anonymkode: 8e0f1...498 Kondom er ikke noen garanti ! Den kan sprekke, en dråpe er nok så smitter det uansett i verste fall. Det er slik sett en falsk trygghet om man driver på med dette hele tiden. Ja det er bedre en ingenting, men det er overhodet ingen garanti. Ikke mot sykdommer og heller ikke mot uønsket graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 Antibiotikaresistens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste denne artikkelen i Dagbladet og lurer veldig på hvordan det er mulig. Har folk så mye tilfeldig sex rundt om? Og hvor møter man folk for sex? Jeg er mann 30, kjekk og bra trent, hyggelig, det meste på stell. Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn. Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex.. Jeg kunne gjerne tenke meg å få mer seksuell erfaring, men hvor man møter kvinner for sex, det lurer jeg også på! https://www.dagbladet.no/nyheter/slar-alarm-ute-av-kontroll/81477421 Anonymkode: dee13...adf Folk er ikke kresne og tar det de får tilbud om. Anonymkode: 82bd9...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Del Skrevet 30. mai 2024 Det er de mest seksult aktive mennene på Tinder som står for spredningen. Dette gjelder både hetero og homo menn. Alle vil ha sex med de mest attraktive. Og mange av de bruker ikke kondom. Defor sprer det seg som ild i tørt gress. Det er særlig aldersgruppen 20–29 år som har en økning i smitte, og kvinner og menn som har sex med menn er mest utsatt, skriver TV 2. Anonymkode: 4f4cc...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Del Skrevet 30. mai 2024 En tindermann som er populær har gjerne 3-5 nye sexspartnere i uka. Anonymkode: 4f4cc...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 30. mai 2024 #14 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste denne artikkelen i Dagbladet og lurer veldig på hvordan det er mulig. Har folk så mye tilfeldig sex rundt om? Og hvor møter man folk for sex? Jeg er mann 30, kjekk og bra trent, hyggelig, det meste på stell. Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn. Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex.. Jeg kunne gjerne tenke meg å få mer seksuell erfaring, men hvor man møter kvinner for sex, det lurer jeg også på! https://www.dagbladet.no/nyheter/slar-alarm-ute-av-kontroll/81477421 Anonymkode: dee13...adf Det har vært en kraftig oppgang etter pandemien fordi folk ligger rundt og driter i beskyttelse, og da sprer dritten seg. Kvinner får til forskjell fra menn ofte ikke symptomer, og kan derfor smitte mange hvis de ligger mye rundt uten beskyttelse og ikke tester rutinemessig etter hver seksuelle partner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #15 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En tindermann som er populær har gjerne 3-5 nye sexspartnere i uka. Anonymkode: 4f4cc...274 MR Gonore Anonymkode: ec302...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #16 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er mann 30, kjekk og bra trent, hyggelig, det meste på stell. Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn. Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex.. Jeg kunne gjerne tenke meg å få mer seksuell erfaring, men hvor man møter kvinner for sex, det lurer jeg også på! Det er jo dette du vil med tråden? Skjønner ikke hvorfor du blander inn kjønnssykdommer? Anonymkode: fe0a1...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #17 Del Skrevet 31. mai 2024 TomKrus skrev (14 timer siden): Du skulle bare vist hvor promiskuøse mange mennesker er også de som ikke reiser mye. Selv med prevensjon kan slikt smitte om man driver med det i stor utstrekning og er litt "uheldig" Det er jo ikke bare gonore som florerer men mange forskjellige kjønnssykdommer. Mange driter i dette fordi vi har medisiner som fungerer mot det, blir de resistente ? Folk må endre adferden sin eller bli "krøplinger" av egen uforsiktige seksuelle aktivitet. Antibiotika resistent gonoré er allerede en greie, GRØSS Anonymkode: b3494...b7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 31. mai 2024 #18 Del Skrevet 31. mai 2024 That escalated quickly.. Fra bekymring over gonoré tilønske om å bli smittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #19 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg leste denne artikkelen i Dagbladet og lurer veldig på hvordan det er mulig. Har folk så mye tilfeldig sex rundt om? Og hvor møter man folk for sex? Jeg er mann 30, kjekk og bra trent, hyggelig, det meste på stell. Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn. Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex.. Jeg kunne gjerne tenke meg å få mer seksuell erfaring, men hvor man møter kvinner for sex, det lurer jeg også på! https://www.dagbladet.no/nyheter/slar-alarm-ute-av-kontroll/81477421 Anonymkode: dee13...adf Dersom du er i den alderen og både "kjekk og veltrent", må dette med manglende dametekke skyldes vibbene du sender ut. Kanskje du utstråler vibber som at "jeg er en mannsgris som bare er ute etter sex, du trenger ikke en gang si hva du heter for det betyr ingenting for meg" ? Prøv å vise litt mer genuin interesse i damene du møter, legg fra deg oppførselen din at man bare "møter kvinner for sex" som du skriver. Det lukter desperat av deg, at du bare er ute etter en ting, og det er det ingen som liker. Anonymkode: 2e5cc...b62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #20 Del Skrevet 31. mai 2024 Grüner skrev (14 timer siden): Det har vært en kraftig oppgang etter pandemien fordi folk ligger rundt og driter i beskyttelse, og da sprer dritten seg. Kvinner får til forskjell fra menn ofte ikke symptomer, og kan derfor smitte mange hvis de ligger mye rundt uten beskyttelse og ikke tester rutinemessig etter hver seksuelle partner. Ja og akkurat det er ganske skummelt og kjipt, de kan bli sterile av det om det får gå ubehandlet lenge. Anonymkode: c785d...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå