AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Kjæresten min døde av kreft i fjor, og allerede mens han var syk kjøpte jeg et perlearmbånd fra Kreftforeningen som det står" Fuck Cancer" på. Jeg merker innimellom at jeg får rare blikk og noen kommentarer på grunn av armbåndet, og det er eldre folk og folk jeg vet er kristne som har kommentert at de ikke synes noe om å bruke et armbånd med banneord på. Denne uken har jeg faktisk tatt av meg armbåndet, fordi jeg følte det var ubehagelig med blikk. Hva synes dere? Anonymkode: 94952...2e4 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Det er ikke stygt, det er harry. Anonymkode: 629e0...86d 11 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Det er litt ufint, ja. Anonymkode: d7d01...438 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt ufint, ja. Anonymkode: d7d01...438 Pga ordet "fuck"? Ts Anonymkode: 94952...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, synes det er ganske harry. Anonymkode: 54c4c...792 Hva mener du med "harry"? Ts Anonymkode: 94952...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Herlighet, det får da være måte på hva folk skal henge seg opp i ! Jeg går med et sånt armbånd selv, dette pga jeg har hatt kreft. Aldri tenkt på at det kan «støte andre « . Anonymkode: 1a239...cc3 9 3 10
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Har aldri fått negative reaksjoner når jeg har brukt mitt. Og hadde overhode ikke brydd meg om noen reagerte heller, jeg støtter kreftsaken og det er for meg mye viktigere enn om jeg får noen blikk eller noen pripne kommentarer. Anonymkode: bf91e...f1f 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Ja, disse armbåndene kan du fint droppe. Pengene kan du donere likevel. Evt. kan du forespørre et armbånd som har en litt mer voksen ordbruk. Anonymkode: ed80b...683 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Nei selvsagt ikke og at noen kaller det harry blir så dumt at jeg ser ned på de som sier det Anonymkode: 6a123...53e 10 5
Sofie Maria Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjæresten min døde av kreft i fjor, og allerede mens han var syk kjøpte jeg et perlearmbånd fra Kreftforeningen som det står" Fuck Cancer" på. Jeg merker innimellom at jeg får rare blikk og noen kommentarer på grunn av armbåndet, og det er eldre folk og folk jeg vet er kristne som har kommentert at de ikke synes noe om å bruke et armbånd med banneord på. Denne uken har jeg faktisk tatt av meg armbåndet, fordi jeg følte det var ubehagelig med blikk. Hva synes dere? Anonymkode: 94952...2e4 syns det er helt innafor, hvertfall for deg som faktisk har mistet noen. ikke bry deg om janteloven 👍🏻 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri fått negative reaksjoner når jeg har brukt mitt. Og hadde overhode ikke brydd meg om noen reagerte heller, jeg støtter kreftsaken og det er for meg mye viktigere enn om jeg får noen blikk eller noen pripne kommentarer. Anonymkode: bf91e...f1f 🫶 Anonymkode: 6a123...53e 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herlighet, det får da være måte på hva folk skal henge seg opp i ! Jeg går med et sånt armbånd selv, dette pga jeg har hatt kreft. Aldri tenkt på at det kan «støte andre « . Anonymkode: 1a239...cc3 Har forklart flere ganger at jeg har kjøpt det ferdiglaget fra Kreftforeningen, men har likevel fått kommentarer på at jeg ikke kan gå rundt med et slikt armbånd fordi det er stygt. Ts Anonymkode: 94952...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herlighet, det får da være måte på hva folk skal henge seg opp i ! Jeg går med et sånt armbånd selv, dette pga jeg har hatt kreft. Aldri tenkt på at det kan «støte andre « . Anonymkode: 1a239...cc3 Det er ikke støtende i seg selv, det er bare…umodent ? Ingen har vel blitt frisk av kreft fordi noen har sagt «fuck cancer»? Personlig så syntes jeg «sammen mot kreft» eller hva som helst annet høres bedre ut. «Fuck» antyder liksom at man skal vende det andre kinnet til, gi faen i. Jeg gir ikke faen i kreft, jeg kjemper mot det! Hilsen sykepleier som både har perlet slike armbånd for Kreftforeningen og har hatt kollegaer/kjent palliasjonssykepleiere som har brukt de. Og jeg tenker det samme hver gang. Anonymkode: ed80b...683 10 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #14 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke støtende i seg selv, det er bare…umodent ? Ingen har vel blitt frisk av kreft fordi noen har sagt «fuck cancer»? Personlig så syntes jeg «sammen mot kreft» eller hva som helst annet høres bedre ut. «Fuck» antyder liksom at man skal vende det andre kinnet til, gi faen i. Jeg gir ikke faen i kreft, jeg kjemper mot det! Hilsen sykepleier som både har perlet slike armbånd for Kreftforeningen og har hatt kollegaer/kjent palliasjonssykepleiere som har brukt de. Og jeg tenker det samme hver gang. Anonymkode: ed80b...683 Eh nei der er ike umodent , du derimot virker litt umoden Anonymkode: 6a123...53e 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #15 Skrevet 30. mai 2024 Går med selv for har hatt kreft. Anonymkode: e46dc...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #16 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke støtende i seg selv, det er bare…umodent ? Ingen har vel blitt frisk av kreft fordi noen har sagt «fuck cancer»? Personlig så syntes jeg «sammen mot kreft» eller hva som helst annet høres bedre ut. «Fuck» antyder liksom at man skal vende det andre kinnet til, gi faen i. Jeg gir ikke faen i kreft, jeg kjemper mot det! Hilsen sykepleier som både har perlet slike armbånd for Kreftforeningen og har hatt kollegaer/kjent palliasjonssykepleiere som har brukt de. Og jeg tenker det samme hver gang. Anonymkode: ed80b...683 Oi, da er jeg visst en umoden 45 åring da 😅 jaja, da har jeg lært noe nytt i dag også ☺️ Anonymkode: 1a239...cc3 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #17 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Voksne folk bruker ikke ordet «fuck» uten at de «enkle», for å si det sånn. Anonymkode: 54c4c...792 Oh lord, har du misset noe i denne kreftkampen som mange folk står i? Du virker litt enkel Anonymkode: 6a123...53e 3 2 3
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2024 #18 Skrevet 30. mai 2024 Nei ikke stygt i det hele tatt. Jeg hadde brukt det med den største selvfølgelighet og brydd meg katten oppi pripne mennesker som uansett hadde hatt et problem med et eller annet. Er det ikke et armbånd og ordbruken ville det vært noe annet de hadde ment var forferdelig og vært helt på tuppa over og ikke har IQ nok til å skjønne poenget. Noen elsker å bli krenket! Og de blir det uansett av stort eller lite. Det skal så lite til igrunn og jeg tenker det er litt trist viss de skal få vinne dine ytringer og meninger og grunner til de. Dette er et "statement" armbånd og det synes jeg er helt topp at du bruker❤️ Og så vil det alltid være noen som mener så mye rart om det som en overhodet heldigvis ikke trenger å bry seg det plukk om men jeg tenker et slikt armbånd er fint å bruke 5 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #20 Skrevet 30. mai 2024 Samme kategori som "morsomme" tskjorter Anonymkode: 23b12...070 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå