AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Er det noen som kan hjelpe meg der ute? Jeg pleier å bruke Apple Watchen min til å jogge med flere ganger i uka, men nå er det krise. Jeg starter registrering av løpeøkta som vanlig, men underveis viser den ikke alle funksjonene som den gjorde tidligere. Får ikke dette opp i appen i etterkant heller. Den viser nemlig bare pulsen og tiden. Jeg får ikke sett antall km jeg løper, snittfart og fart generelt. Den bare var sånn plutselig. Ja, har prøvd å oppdatere Anonymkode: 9215c...e4b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Har ingen hjelp å komme med, men min Apple Watch 7 har også blitt sånn.. Anonymkode: cc2a3...ebd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ingen hjelp å komme med, men min Apple Watch 7 har også blitt sånn.. Anonymkode: cc2a3...ebd Ahhh så leit å høre! Skikkelig irriterende når jeg bruker den så ofte til løping… Har du prøvd å kontakte noe kundeservice eller noe? Anonymkode: 9215c...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå