Gå til innhold

Airfryer - Mye stekeos?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir det mye stekeos når den brukes til kylling, svin og diverse biffkjøtt? Tenker da sammenlignet med steking i stekepanne.

Jeg vurdere å kjøpe en, men er det verdt det når jeg bare steker til meg selv? Jeg trenger liksom ikke en som passer for en hel familie da vi er bare to. Hvilken har du erfaring med og ville anbefalt?

 

 

Anonymkode: b9ab5...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen stekeos, og det er jo akkurat for små husholdninger det passer best.

Anonymkode: bc980...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men er det verdt det når jeg bare steker til meg selv?

Det er nettopp for det hvor det er veldig fint å ha en.

Anonymkode: ca0fc...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting stekeos nesten. Ikke sammenligna med stekepanne ihvertfall. 
Jeg har philips xl og er veldig fornøyd, den er stor nok til å grille en hel kylling eller lage komplette middager til to. 

Anonymkode: 10d5d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo matlukt, men det vil det jo alltid bli når man steker mat. Det er lurt å være nøye med rengjøringen inkludert toppen, altså varmeelementet og kanskje bruke matpapir under maten (her er meningene sterkt delte). Jeg er alene og synes det er fantastisk med airfryer. Putter maten oppi og vips er den ferdig, slipper å stå og passe på og slipper sprut fra stekepanne, så det blir egentlig mindre rengjøring og mindre lukt. Min er veldig enkel  og rask å rengjøre. Noe os har jeg aldri lagt merke til. 

Jeg har en Cosori Pro, som er en litt mindre variant enn det de fleste har, men som er genial for 1-2 personer og har penere design enn de fleste (synes jeg). Det er plass til en hel kylling i den, faktisk, men ikke av de aller største, samtidig som den ikke tar altfor stor plass på benken. Den er veldig lett, så kan enkelt ryddes unna også. 

Link: https://www.cosori.no/cosori-pro-airfryer/

Anonymkode: fc4b1...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...