AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg tenker å legge an på min digge kollega. Det har vært mye lett flørt mellom oss tidligere, samt gode samtaler på jobb med masse latter, smil og blikk. På fest er det klemming og berøring så føler meg sikker på at det er en gjensidig tiltrekning der. Nå vil jeg ta dette et skritt videre. Men jeg er usikker på hvor direkte jeg kan eller tør å være. Vil ikke skremme han, men vil heller ikke at det skal bli uklart hva jeg ønsker 😏 Kan jeg bare hviske han i øret at jeg tenner på han eller blir jeg da for alltid stemplet som slutty? Tar gjerne tips da jeg er litt rusten på flørting 😅 Anonymkode: 3140c...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Del Skrevet 30. mai 2024 Hadde jeg fått den meldingen i øret hadde jeg garantert blitt insta kåt 😄 Anonymkode: 866c2...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenrir Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 alt er jo selvsagt lov, men hva skjer om dere blir ett par som senere går dritt. hva da? dette med kollegaer er lite smart tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Start med noe som tester vannet uten å risikere å bli anklaget for seksuell trakassering på arbeidsplassen... Du sier du er sikker, men du vil ikke være den første som tar feil. På fest kan en sånn tabbe være pinlig og ubehagelig (for begge parter), på jobb kan følgene fort bli større. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Ikke. Dere er kollegaer Anonymkode: 58668...d3c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 Tror ikke noen mann i den situasjonen vil stemple deg som noe som helst negativt. Den stemplinga som evt kommer er det nok andre damer som står for. Men kollega på jobb bør man uansett være forsiktig med av andre grunner. Særlig om dere er på samme avdeling eller liknende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Daria skrev (54 minutter siden): Start med noe som tester vannet uten å risikere å bli anklaget for seksuell trakassering på arbeidsplassen... Du sier du er sikker, men du vil ikke være den første som tar feil. På fest kan en sånn tabbe være pinlig og ubehagelig (for begge parter), på jobb kan følgene fort bli større. Tenkte å gjøre det ved en anledning utenfor arbeidsplassen uansett. Hvordan ville du testet vannet? Anonymkode: 3140c...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tenkte å gjøre det ved en anledning utenfor arbeidsplassen uansett. Hvordan ville du testet vannet? Anonymkode: 3140c...7dc Du kan jo be han med ut på en drink bare dere to? Anonymkode: cd658...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan jo be han med ut på en drink bare dere to? Anonymkode: cd658...2ad Hold deg til noe sånt til du vet sikkert at han er interessert og ikke bare hyggelig. Vi har mye småflørting og latter på jobben, og det betyr absolutt ingen ting annet enn at vi er gode kollegaer. Her kan du fort dumme deg ut skikkelig. Det er ikke kun menn som kan bli tatt for seksuell trakassering. Anonymkode: 998fb...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Del Skrevet 31. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hold deg til noe sånt til du vet sikkert at han er interessert og ikke bare hyggelig. Vi har mye småflørting og latter på jobben, og det betyr absolutt ingen ting annet enn at vi er gode kollegaer. Her kan du fort dumme deg ut skikkelig. Det er ikke kun menn som kan bli tatt for seksuell trakassering. Anonymkode: 998fb...721 Du har et poeng med trakkassering, men du tar veldig feil når det gjelder at "småflørting og latter" ikke betyr noe som helst. Det gjør det. For noen er det utroskap om man flørter med andre, for noen er det seksuell trakkassering fordi man 2ikke tør si i fra" etc etc. Man flørter kun med folk man vil ligge med, er en tommelfingerregel her Anonymkode: b3a8f...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan jeg bare hviske han i øret at jeg tenner på han eller blir jeg da for alltid stemplet som slutty? Dersom du kun er ute etter å pule, kan det fungere. Men om du er ute etter et forhold, no. Inviterer heller på en date da. Anonymkode: 05ed3...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Del Skrevet 31. mai 2024 "Vil du være med ut i sola og kjøpe noe godt å drikke i helga?" Hvis han sier nei fordi han ikke kan og ikke kommer med noe nytt tidspunkt, så er han ikke interessert. Da er han spurt, og ting blir ikke pinlig neste gang du ser ham. Anonymkode: e399f...4c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #13 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man flørter kun med folk man vil ligge med, er en tommelfingerregel her Nei. Anonymkode: cd658...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 31. mai 2024 #14 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tenker å legge an på min digge kollega. Det har vært mye lett flørt mellom oss tidligere, samt gode samtaler på jobb med masse latter, smil og blikk. På fest er det klemming og berøring så føler meg sikker på at det er en gjensidig tiltrekning der. Nå vil jeg ta dette et skritt videre. Men jeg er usikker på hvor direkte jeg kan eller tør å være. Vil ikke skremme han, men vil heller ikke at det skal bli uklart hva jeg ønsker 😏 Kan jeg bare hviske han i øret at jeg tenner på han eller blir jeg da for alltid stemplet som slutty? Tar gjerne tips da jeg er litt rusten på flørting 😅 Anonymkode: 3140c...7dc Ikke hvisk dét i øret hans vær så snill 😅 ville gått frem på en mer sofistikert måte. "Jeg har veldig sansen for deg", e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #15 Del Skrevet 31. mai 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Anonymkode: cd658...2ad Jo, for de aller aller fleste med integritet er det en tommefingerregel. Flørter du med andre, viser du åpenlys seksuell interesse for andre. Dette kan du ikke omdefinere, og konsensus er at det kun passer når man ikke er i et forhold der eksklusivitet er avtalt. Anonymkode: b3a8f...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #16 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jo, for de aller aller fleste med integritet er det en tommefingerregel. Flørter du med andre, viser du åpenlys seksuell interesse for andre. Dette kan du ikke omdefinere, og konsensus er at det kun passer når man ikke er i et forhold der eksklusivitet er avtalt. Anonymkode: b3a8f...558 Hvorfor skal du begynne å dra inn folk som er i forhold når ts er singel? Anonymkode: cd658...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #17 Del Skrevet 31. mai 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du begynne å dra inn folk som er i forhold når ts er singel? Anonymkode: cd658...2ad Les det jeg kommenterte en gang til : Vi har mye småflørting og latter på jobben, og det betyr absolutt ingen ting annet enn at vi er gode kollegaer. Dette var ikke fra trådstarter, men en som øste ut av seg fra egen erfaring. Dette var det jeg kommenterte. Anonymkode: b3a8f...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 31. mai 2024 #18 Del Skrevet 31. mai 2024 Først: Tenk over hvordan det blir å jobbe sammen om han takker nei eller dere avslutter et forhold. Er du klar for dette? Det er en del av "pakka". Ikke vær for direkte, og i alle fall ikke seksuell. Uansett hvor og når du tar kontakt, så er dere kolleger, og du kan skape klein stemning eller i ytterste konsekvens oppfattes som trakasserende. Spør heller åpent om han kunne tenke seg at dere to blir mer kjent utenfor jobbsammenheng, og møtes bare dere to. Inviter ham f.eks. med deg på et arrangement i nærmiljøet, eller en pizza etter jobben, og ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 31. mai 2024 #19 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hadde jeg fått den meldingen i øret hadde jeg garantert blitt insta kåt 😄 Anonymkode: 866c2...e9c Det tviler jeg på - i de fleste tilfeller. Enten det er Bjarne fra regnskap som hvisker deg i øret, eller gamle Berit med de dårlige vitsene, som du pliktskyldigst ler av, så vil du kunne oppfatte det som alt annet enn sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #20 Del Skrevet 31. mai 2024 Dere har sansen for hverandre,det er gjensidig tiltrekning og flørting. Hva er ett steg videre for deg? Hva ønsker du oppnå? Sex? Dating? Forhold? Hvis du er ute etter noe mer enn sex, så ville jeg valgt å be han ut på en øl og være tydelig på at det kun er dere to. Hvisler du han i øret at du tenner på han, så vil du nok ikke bli stemplet som slutty, mem det blir tydelig at det er sex du er ute etter... Anonymkode: 0d517...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå