Anonym2025 Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Hei Jeg prøvde tidligere å ta opp ett tema men ingen tok det seriøst. saken er at kjæresten min bruker utrolig mye tid med min 1 eggede tvillingsøster. De kan snakke i flere timer om dagen i telefonen, og når jeg ikke er hjemme har han tatt hun med på kjøreturer bare dem to. Forklaringen jeg fikk var at han «bare» skulle kjøre hun hjem fra jobb. Det viste seg at de hadde lagd middag sammen og spilt videospill i sengen hans. jeg har sagt ifra at jeg ikke liker at de to henger alene mtp. At søsteren min og jeg er nærmest helt like. Hva tenker dere jeg burde gjøre? Hvorfor har han ett behov for å tilbringe tid alene med hun ? På forhånd takk for seriøse svar.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Det hadde ikke jeg likt heller. Det virker rett og slett veldig spesielt. Han er nok kåt på søsteren din og føler det på en måte er innafor fordi dere er eneggede. Anonymkode: 06025...2a2 5 1
Anonym2025 Skrevet 30. mai 2024 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hadde ikke jeg likt heller. Det virker rett og slett veldig spesielt. Han er nok kåt på søsteren din og føler det på en måte er innafor fordi dere er eneggede. Anonymkode: 06025...2a2 Det jeg er redd for…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Jeg ser du har snakket med dem om det, men.. Snakk ordentlig med søsteren din om det. Dette bør hun respektere. Så snakker du med kjæresten din. Dette bør han også respektere. Så er det opp til dem. Om de ikke respekterer det, er det dårlig gjort, men ikke noe du kan gjøre så mye med. It’s out of your hands, og du kan hverken styre eller kontrollere dem. Selv om det er veldig kjipt ❤️ Anonymkode: 6160e...9ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 Er det slik at de to har bedre kjemi? Mannen din må ta et valg. Er det slik så er det slik. Samme med søsteren din. Du kan finne noe bedre om det er slik. Be om 100% ærlighet. Og ta det derfra. Men ikke bli uvenner med dem. Såre følelser går over og det finnes flere fisker i havet, og båndet med søsteren din må overleve. Anonymkode: 70d92...369
fenrir Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 hvis du ikke kan stole på din egen tvillingsøster, hvem da? de må jo begge være fulle av dritt spør du meg. til syvende og sist er det din søster som taper på dette idiotiet big time. pleier ikke enegga å være veldig nære da? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Kjærsten din bruker tid på din eneggede tvillingsøster, og det er vel einsbetydende med at hun har ikkje kjæreste Her handler det garantert om sjalusi, og din tvillingsøster målsetting er å forføre din bedre halvdel. Skulle ikkje forundre meg om du og din tvillingsøster har noe usnakket, som dere bør rydde opp i. Sjalusi mellom tvillinger vet du utmerket godt slett ikkje uvanleg. Er selv gift med en tvilling , og 2 av våre barn er tvillinger, og har etterhvert fått erfaring i hvordan tvillinger ofte tenker, og føler. Anonymkode: e521a...f9d 1
Nonish91 Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Det der er jo ikke greit i det hele tatt!!! Så slem søsteren din er. Kjæresten hadde jeg dumpet
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Nonish91 skrev (1 minutt siden): Det der er jo ikke greit i det hele tatt!!! Så slem søsteren din er. Kjæresten hadde jeg dumpet Og dumper hun kjæresten så innleder han nok eit forhold til tvillingsøstra. Møtte eit kvinnfolk idag (kanskjen mor) som hadde en tvilliing i hver hånd,på omlag 2-3 år, og de var like som 2 dråper vann, og likt kledde. Anonymkode: e521a...f9d
megda Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 tvillingsøsteren din respekterer ikke deg og dine ønsker. Dersom du ikke har kommunisert dette burde du gjøre det. Du burde si det samme til ham. Dersom det ikke endres kan du kun slå opp med ham og samtidig kraftig nedregulere respekten du har for søsteren din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå