AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Jeg vil gjerne høre om dere, for det er så sjeldent man hører noe om. mye å finne om de som gjør det slutt, eller som ender med å overtale partneren til å få barn, eller som benytter seg av donasjon av sæd, adopsjon el. I dette tilfellet mener jeg de som har blitt hos partner som ikke vil eller kan få barn,men som tok valget om å være hos sin kjære og ha et barnefritt liv. fortell om ditt valg og hvorfor det ble slik, om du angrer eller kjenner at du valgte rett. Anonymkode: 31267...651
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil gjerne høre om dere, for det er så sjeldent man hører noe om. mye å finne om de som gjør det slutt, eller som ender med å overtale partneren til å få barn, eller som benytter seg av donasjon av sæd, adopsjon el. I dette tilfellet mener jeg de som har blitt hos partner som ikke vil eller kan få barn,men som tok valget om å være hos sin kjære og ha et barnefritt liv. fortell om ditt valg og hvorfor det ble slik, om du angrer eller kjenner at du valgte rett. Anonymkode: 31267...651 Hørt om flere som blir i forhold uten barn for partner som etter de er komt i overgangsalderen blir forlatt til fordel for yngre kvinner som de igjen ender opp med å få barn med. Aldri i verden om jeg hadde latt det bli meg. Anonymkode: 8d7df...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Ikke helt det du spør om, men jeg fortsetter forholdet med kjæresten min på tross av at det har blitt ganske tydelig at han ikke ønsker flere barn. Jeg er enebarn selv, og har bare ett biologisk barn. Det kjennes sårbart og ukomplett ut. Og jeg kunne ønske meg flere barn. Barna vi har er i en sånn alder at de er selvhjulpne og selvstendige og vi har mye frihet. Vi har begge vært alene med vårw barn i ååååre is før vi møttes, og kjæresten min ser med gru på ny runde med småbarnstid og bhg. Jeg elsker han uendelig høyt. Det vi har kommer ikke hver dag. Så jeg velger kjærligheten til han, og det livet vi skal ha sammen. Anonymkode: 627b5...ad6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå