AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Hei. Jeg har lyst til å dra på en opplevelsesreise, men har ingen å dra med.. Det står på siden at det passer fint for vennegjeng eller familie.. (Er snakk om togtur, zipline og sykkeltur i fin natur). Det hadde sikkert vært best å dra sammen med noen, men lurer på om noen har gjort noe slikt alene før, og om det var verdt det? Anonymkode: 9a628...ad6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Har reist alene på språkreise, men også funnet en å reise med på reisevenn.no. Begge deler var gode opplevelser for min del. Anonymkode: 0b2a8...c93
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Nei, absolutt ikke rart Anonymkode: 85eea...a8e
Hjelmesett Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 jeg har hatt mange aleneturer og turer med flere. begge av delene er bra. det som er digg med å reise alene er at du kan bestemme selv hva du vil til en hver tid. samt du lærer vanvittig mye om deg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Har hatt mange aleneturer over hele verden og det har vært noen av de beste turene jeg har hatt. Anonymkode: bcae9...478
Jadaomatte Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Å reise alene er helt fantastisk. Jeg syntes det var kjempeskummelt de første gangene, men nå er det aleneturene jeg setter mest pris på. Jeg har reist med tog i østeuropa, storbyferier og sykkelturer alene, helt flott. Lest meg godt opp på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå