Gå til innhold

The Body Shop er konkurs. Hvilke produkter kommer du til å savne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hehe jeg har jobbet i body shop i maaange år mens jeg studerte, og har brukt alt der i fra (pga 50% ansatt rabatt naturligvis). Men må med hånden på hjertet si, at jeg kommer ikke å savne noe. Eneste jeg har noen ganger kjøpt de siste 10 årene er dusjsåper med sesongens lukter. Alt annet er jeg lei av, eller synes er langt fra godt nok for den prisen. 

Anonymkode: 24522...f50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker veldig godt tea tree oljen. Resten er det lenge siden jeg har brukt, synes det aller meste lukter for mye.

Anonymkode: 948fc...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/1/2024 at 8:09 AM, AnonymBruker said:

Fra at body shop var det store for 20-30 år siden, er det nå ingen produkter jeg bruker derfra lenger. Andre merker med mye bedre kvalitet har tatt over, uten overdreven parfymelukt. Det er litt vemodig at de forsvinner, men det kommer ikke til å være et savn. 

Anonymkode: 826d5...39b

Helt enig. Når jeg meste om mulig konkurs var min første tanke, oh nei! Men med nærmere ettertanke er det jo ingenting jeg bruker fast derfra. Liker ikke parfymerte produkter, i hvert fall ikke fruktige 

Anonymkode: 06dbb...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aloe-serien og oliven-dusjsåpa.
Jeg er kresen på lukt og liker fruktige, friske dufter som er mest mulig naturlige og har derfor likt Body Shop veldig godt. De siste årene synes jeg de har tapt seg. Jeg savner peppermynteshampo og dusjsåpe med ingefær, og den gamle favoritten Jordbærdusjsåpe har de endret oppskriften på så den lukter mer fake jordbærparfyme enn ekte jordbær.

Anonymkode: f6a13...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...