AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Jeg trodde jeg ville vite det men nå angrer jeg. Samboeren har vært sammen med to andre jenter som jeg vet hvem er. Og jeg vet jo hva vi gjør når vi har sex og så da ser jeg for meg at han gjorde akkurat det med dem. Han har vært inni dem, kommet i dem, de har sugd ham...alt sånt. Det plager meg og jeg tenker på det hele tiden. Anonymkode: fdd09...480 2 2 1
Bombasi Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Den tankekverna bør du stoppe snarest mulig, ellers vil ikke dette forholdet vare i lengden. Du plager deg selv med irrasjonelle og uviktige tanker. Alle har en historikk og bagasjer, det er uunngåelig. Det som er viktig for deg er hva som skjer her og nå. Fokusèr på det, og ta avstand til hans historikk. 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg trodde jeg ville vite det men nå angrer jeg. Samboeren har vært sammen med to andre jenter som jeg vet hvem er. Og jeg vet jo hva vi gjør når vi har sex og så da ser jeg for meg at han gjorde akkurat det med dem. Han har vært inni dem, kommet i dem, de har sugd ham...alt sånt. Det plager meg og jeg tenker på det hele tiden. Anonymkode: fdd09...480 Var du jomfru når dere ble sammen? Anonymkode: 756c9...c49
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Du bør tenke at nå er han kommet til deg, fordi du er bedre. Eller så kan du bestemme deg for å bevise det. Ikke alltid så enkelt, men det er i hvertfall mer løsningsorienterte tanker, litt mer positivt. Anonymkode: 26328...999 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg trodde jeg ville vite det men nå angrer jeg. Samboeren har vært sammen med to andre jenter som jeg vet hvem er. Og jeg vet jo hva vi gjør når vi har sex og så da ser jeg for meg at han gjorde akkurat det med dem. Han har vært inni dem, kommet i dem, de har sugd ham...alt sånt. Det plager meg og jeg tenker på det hele tiden. Anonymkode: fdd09...480 Det er faktisk din oppgave å komme deg videre fra det. Anonymkode: dc33e...391 2 1
Erfarenmann Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 De har sikkert spist middag sammen også, og kost seg med snacks og sett film sammen. Kjørt bil sammen, holdt hverandre i hentene etc etc. Dette er destruktiv og irrasjonall tankegang. Hva har du selv gjort med andre? Hva tenker du at det betyr for ditt nåværende forhold? For min del kan jeg si at sex ikke er det samme uansett hvem jeg er med. Begge utgjør en stemme i hvordan sexen blir. Akkurat som når du blander farger. Hvis du selv er blå og blander deg med rød, så får du et annet resultat enn om du blander deg med gul. Derfor har jeg ikke hatt "akkurat det samme" med henne jeg er sammen med nå, som med de andre jeg har vært med, og det er liten vits å sammenlikne eller tenke på. 3 1
Gjest Smeltemann Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg trodde jeg ville vite det men nå angrer jeg. Samboeren har vært sammen med to andre jenter som jeg vet hvem er. Og jeg vet jo hva vi gjør når vi har sex og så da ser jeg for meg at han gjorde akkurat det med dem. Han har vært inni dem, kommet i dem, de har sugd ham...alt sånt. Det plager meg og jeg tenker på det hele tiden. Anonymkode: fdd09...480 Selvfølgelig har han kommet i dem,slurpet fittesaft og blitt sugd av de. Men nå er han sammen med deg og det er deg han vil ha. Har du aldri blitt fylt av noen før han du da?
feliek54 Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg trodde jeg ville vite det men nå angrer jeg. Samboeren har vært sammen med to andre jenter som jeg vet hvem er. Og jeg vet jo hva vi gjør når vi har sex og så da ser jeg for meg at han gjorde akkurat det med dem. Han har vært inni dem, kommet i dem, de har sugd ham...alt sånt. Det plager meg og jeg tenker på det hele tiden. Anonymkode: fdd09...480 Veldig mange har hat sex med andre før de møter en for et mer seriøst forhold. Har ikke du det? Skal du ha et godt forhold til han så må du bare akseptere at han har vert med andre, også noen du kjenner. klarer du ikke det så må du gå til psykolog eller glemme han. Jeg ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg.
Irak Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Hvis du kan klare og tenke at det er summen av hans og dine erfaringer som har ført dere sammen, så er det jo positivt. Hans tidligere erfaringer kommer jo deg til gode, og vice versa tenker jeg. Så hvis du kan klare å snu det til at det er positivt, så er det muligens lettere for deg? Er ikke hans tidligere seksuelle erfaringer med på å gjøre deg godt? Tenk om han hadde hatt null peiling... Hvordan hadde det vært tror du? 2 2
Trolltunge Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Hvis du kan klare og tenke at det er summen av hans og dine erfaringer som har ført dere sammen, så er det jo positivt. Hans tidligere erfaringer kommer jo deg til gode, og vice versa tenker jeg. Så hvis du kan klare å snu det til at det er positivt, så er det muligens lettere for deg? Er ikke hans tidligere seksuelle erfaringer med på å gjøre deg godt? Tenk om han hadde hatt null peiling... Hvordan hadde det vært tror du? Dette! Hadde ikke jeg hatt mitt liv og mine erfaringer før jeg traff min kjære, og han ikke sine, så hadde vi ikke blitt skapt til to mennesker som fungerer sammen slik vi gjør. Det var vårt liv i helhet frem til vi møttes som gjorde oss til den unike match vi er. 🥰 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 Erfarenmann skrev (37 minutter siden): De har sikkert spist middag sammen også, og kost seg med snacks og sett film sammen. Kjørt bil sammen, holdt hverandre i hentene etc etc. Dette er destruktiv og irrasjonall tankegang. Hva har du selv gjort med andre? Hva tenker du at det betyr for ditt nåværende forhold? For min del kan jeg si at sex ikke er det samme uansett hvem jeg er med. Begge utgjør en stemme i hvordan sexen blir. Akkurat som når du blander farger. Hvis du selv er blå og blander deg med rød, så får du et annet resultat enn om du blander deg med gul. Derfor har jeg ikke hatt "akkurat det samme" med henne jeg er sammen med nå, som med de andre jeg har vært med, og det er liten vits å sammenlikne eller tenke på. Sett tv sammen også. Anonymkode: dda06...b31
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Skrevet 30. mai 2024 Erfarenmann skrev (1 time siden): De har sikkert spist middag sammen også, og kost seg med snacks og sett film sammen. Kjørt bil sammen, holdt hverandre i hentene etc etc. Dette er destruktiv og irrasjonall tankegang. Hva har du selv gjort med andre? Hva tenker du at det betyr for ditt nåværende forhold? For min del kan jeg si at sex ikke er det samme uansett hvem jeg er med. Begge utgjør en stemme i hvordan sexen blir. Akkurat som når du blander farger. Hvis du selv er blå og blander deg med rød, så får du et annet resultat enn om du blander deg med gul. Derfor har jeg ikke hatt "akkurat det samme" med henne jeg er sammen med nå, som med de andre jeg har vært med, og det er liten vits å sammenlikne eller tenke på. Tenker og fantaserer ikke alle menn om tidligere sexpartnere? Synes det blir forkynnet her inne som en sannhet ukentlig. Anonymkode: 609db...385
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Skrevet 30. mai 2024 Noen ganger tror vi at vi ønsker å vite detaljer og at vi takler det, men det er ikke alltid det er så enkelt. Anonymkode: a64c2...168
Trolltunge Skrevet 30. mai 2024 #14 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tenker og fantaserer ikke alle menn om tidligere sexpartnere? Synes det blir forkynnet her inne som en sannhet ukentlig. Anonymkode: 609db...385 Tror veldig mange nyter øyeblikket de er i. Dessuten "Din tanke er fri!!". Tanker kan vi ikke engang styre konsekvent, og at tankene flyr innom diverse er temmelig normalt, også for kvinner. Trenger dessuten ikke være under sex diverse tanker dukker opp. Ikke trenger slikt være en trussel heller. Om mannen ikke ønsker kvinnen han er med vil det vises på mange måter. Først og fremst ved at da hadde han antagelig ikke vært med henne. Hva han tenker under sex vet vi ikke, men hun drar så definitivt hans ekser inn i deres sex, og det er et problem hun står for. Han nyter gjerne øyeblikket med henne, men holder hun mye på med slike tanker under sex vil jo ikke hun være tilstede under deres sex, og det vil jo påvirke deres sex negativt.
Erfarenmann Skrevet 30. mai 2024 #15 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tenker og fantaserer ikke alle menn om tidligere sexpartnere? Synes det blir forkynnet her inne som en sannhet ukentlig. Anonymkode: 609db...385 Hvis du bytter ut "alle" med "mange" og tar vekk "menn" i spørsmålet ditt så kan det hende jeg gidder å svare 1
Katten.2.0 Skrevet 30. mai 2024 #16 Skrevet 30. mai 2024 Du burde i hvert fall ikke tenke på at han kan ha hatt analsex med dem neste gang du suger ham. 3
Lava Anne Skrevet 30. mai 2024 #17 Skrevet 30. mai 2024 Du skal ikke spørre om det du ikke vil vite. Nå har du lært det. Kverna kverner, og kanskje trenger du å snakke med noen om det? Hadde det sånn da jeg var veldig ung jeg også, men jobbet med det og vokste det av meg. Så lenge du forstår det er ditt problem, er det håp.
Lava Anne Skrevet 30. mai 2024 #18 Skrevet 30. mai 2024 Katten.2.0 skrev (39 minutter siden): Du burde i hvert fall ikke tenke på at han kan ha hatt analsex med dem neste gang du suger ham. 🤣
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #19 Skrevet 30. mai 2024 Kan dessverre ikke transplantere ny penis på mannen, men forstår frustrasjonen. Noen menn har 2 partnere og andre har 150. Det er ikke lett med slike tanker. Prøve fokusere på at han er med deg og liker deg, ellers hadde han vært med de andre? Anonymkode: 99740...a16
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #20 Skrevet 31. mai 2024 Katten.2.0 skrev (13 timer siden): Du burde i hvert fall ikke tenke på at han kan ha hatt analsex med dem neste gang du suger ham. «Denne kuken har vært inni rumpa til…» 😂😂😂 Fy faen for et samfunn vi har skapt for oss selv, dere! Anonymkode: 79596...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå