AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Han hadde ikke noe da vi møttes. Kortklipt pen sveis og typisk kjekk og flott stil på hele mannen. etterhvert bynte han å anlegge bittelitt på haka osv, hvilket er ganske normalt å jeg syns det kan være pent. Plutselig ble det bare mer og mer og nå har han lengre hår, mye bart og mye langt skjegg. Kinnskjegg også. Jeg ser stilen å jeg skjønner at han liker looken. Jeg godtar han selvfølgelig og er like glad i han osv men kan ikke for at jeg syns han ser gammel ut med alt håret i ansiktet og når jeg ser på bilder av han uten alt dette savner jeg å se han sånn til vanlig også. Han spør men noenganger om jeg liker det og jeg sier bare ja, får meg ikke til å si sannheten fordi jeg vet han liker det så godt. Vil ikke at han skal endre utseende pga min mening. Men var ikke det jeg likte da jeg møtte han, nå ser han jo ut helt annerledes ut. Vet jeg bare må godta det men hvordan ikke fokusere på det? Savner den kjekke fyren med den fine sveisen å det pene ansiktet. Nå føler jeg meg skikkelig dum å får sikkert masse hat svar🙈 Anonymkode: 1b2cb...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Tenker at når han spør i ny og ne så aner han kanskje at du ikke egentlig liker det så godt? Det er lov å si at du synes han ser fin ut, men at du synes han er enda kjekkere med mindre skjeggvekst. Min mann er åpen om at han foretrekker meg med langt hår. Det er ikke sånn at jeg ikke har lov til å klippe det kortere, noen ganger gjør jeg det også. Og så gror det ut og jeg har det langt en stund. Anonymkode: d0a59...b81 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Min mann gjør som han vil, men jeg er veldig tydelig på hva jeg liker. Til hverdags er han ganske hårete, men hvis vi skal noe spesielt (bytur, datenight, bursdag) stiller han barbert og nyklippet. Han foretrekker meg sminket og stylet, men holder ut med trollhåret mitt til vanlig. Det går begge veier. Viktig å ha en åpen dialog 😊 Anonymkode: 4a90a...54f 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Du har selvfølgelig lov til å si at du liker han uansett og at du er fornøyd så lenge han er fornøyd, men at du også savner å se ansiktet hans. Det går fint. Anonymkode: 75c9f...a00 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 Ja, du sier noe der.. men han vil liksom ikke stusse d nesten å ikke gå til frisør eller noe for han vil ikke røre lengden å så sparer han til lengere skjegg nå. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, forskjell på å ha ansiktet fullt av hår å det å ikke ha det. Han ser 20+ år eldre ut.. virker som det er så viktig å ha det så jeg tør ike si noe. Anonymkode: 1b2cb...f9c
Virrevirrevapp Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Greit nok å anlegge skjegg hvis man steller og klipper det selv eller hos barberer, uten ser mange mer huleboer enn hunk ut. Greit å være ærlig på at du ikke digger det uflidde skjegget. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Det øverste bilde kan jeg leve med det kan være fint i perioder. Det nederste bilde minner meg litt om han å skjegget er likt. Det er så «mye».. å han er så pen.. sukk.. Anonymkode: 1b2cb...f9c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Greit nok å anlegge skjegg hvis man steller og klipper det selv eller hos barberer, uten ser mange mer huleboer enn hunk ut. Greit å være ærlig på at du ikke digger det uflidde skjegget. Han steller det men bare sånn veldig lite stuss for å holde d i sjakk. Så det ikke vokser i ville retninger. Men klipper aldri så mye at han mister lengden.. Anonymkode: 1b2cb...f9c
Ludovica- Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Kan ikke fordra skjegg så hadde bare vært ærlig. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 Enig med deg, ikke si at du ikke liker han med skjegg, du liker han så klart uansett. Men det er helt innafor å si at du husker du synes han var så syyykt kjekk sånn han var når dere møtes. At ansiktet og smilet hans kom så godt fram og at det sjarmerte deg noe helt skinnsykt. Også mimrer du litt og deler litt historier over hvor mye du sikla på han du var back then. Da sår du bare et lite frø, men uten å få han til å føle seg dårlig ❤️ Anonymkode: 92289...af2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenker at når han spør i ny og ne så aner han kanskje at du ikke egentlig liker det så godt? Det er lov å si at du synes han ser fin ut, men at du synes han er enda kjekkere med mindre skjeggvekst. Min mann er åpen om at han foretrekker meg med langt hår. Det er ikke sånn at jeg ikke har lov til å klippe det kortere, noen ganger gjør jeg det også. Og så gror det ut og jeg har det langt en stund. Anonymkode: d0a59...b81 Samme her. Min man sier også at han liker meg best med langt hår. Men jeg gjør jo som jeg vil. Nå har han mistet mye hår og begynt å barbere på seg smultring. Jeg syntes ikke det er så fint. Men jeg sier bare at jeg liker han best uten. Men han gjør som han selv vil Anonymkode: 3d50f...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har selvfølgelig lov til å si at du liker han uansett og at du er fornøyd så lenge han er fornøyd, men at du også savner å se ansiktet hans. Det går fint. Anonymkode: 75c9f...a00 Ja noe sånt har jeg sagt og at han er heldig som ikke har innover hake å MÅ skjule den med skjegg åsså.. jeg har prøvde å si at han er veldig kjekk i ansiktet. Jeg må kanskje være mere tydelig. Føler meg veldig utseende fokusert men kan ikke noe for at jeg savner å se han sånn som han var før. Føler både rett og galt på samme tid😏😔 Anonymkode: 1b2cb...f9c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Skrevet 30. mai 2024 Jeg klarer ikke mer enn 3 dagers skjegg, alt annet er turn off. Hadde ikke klart å ti stille om det. Anonymkode: 06a06...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #14 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg, ikke si at du ikke liker han med skjegg, du liker han så klart uansett. Men det er helt innafor å si at du husker du synes han var så syyykt kjekk sånn han var når dere møtes. At ansiktet og smilet hans kom så godt fram og at det sjarmerte deg noe helt skinnsykt. Også mimrer du litt og deler litt historier over hvor mye du sikla på han du var back then. Da sår du bare et lite frø, men uten å få han til å føle seg dårlig ❤️ Anonymkode: 92289...af2 Skal prøve meg på den med dama om håret hennes. Tipper det får hun til å skjerpe seg og klippe seg slik hun gjorde før, som var så mye finere ❤️ Anonymkode: c00f7...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #15 Skrevet 30. mai 2024 Hvis mannen min spør meg om hva jeg synes om ditt eller datt, så er jeg i hvert fall ærlig. Uten å være ufin Anonymkode: 10ed5...02e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #16 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det øverste bilde kan jeg leve med det kan være fint i perioder. Det nederste bilde minner meg litt om han å skjegget er likt. Det er så «mye».. å han er så pen.. sukk.. Anonymkode: 1b2cb...f9c Hadde ikke takla noen av delene der. Øverste ser ustelt ut. Skjegg er uansett uhygienisk. Anonymkode: fa1c2...da9 2
Bombasi Skrevet 30. mai 2024 #17 Skrevet 30. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han spør men noenganger om jeg liker det og jeg sier bare ja, får meg ikke til å si sannheten fordi jeg vet han liker det så godt. Vil ikke at han skal endre utseende pga min mening. Men altså, hvorfor er du så misfornøyd når du ikke engang klarer å være ærlig med han? Si det som det er: Han ser gammel ut, og du liker det ikke. Faktisk skulle du sett at han fjernet det. Punktum. Du gir han jo tilbakemelding om at du liker det og synes det er greit, han er da ingen tankeleser som skjønner at du ikke liker det og ikke synes det er greit da... Det er helt innafor å si at skjegget ikke kler han selv om han liker det. Endret 30. mai 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #18 Skrevet 30. mai 2024 Hadde du likt at kjæresten din satte krav til hvordan du skal se ut? Anonymkode: f3531...8f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #19 Skrevet 30. mai 2024 Veldig villedende overskrift. Han spør deg om du liker det, og du sier ja, hvorfor gjør du det? Selvsagt beholder han det da. "På død og liv", da krangler man og er ganske så uenige. Anonymkode: 50e0c...e7e 2 2
Gjest Blåmonster Skrevet 30. mai 2024 #20 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han hadde ikke noe da vi møttes. Kortklipt pen sveis og typisk kjekk og flott stil på hele mannen. etterhvert bynte han å anlegge bittelitt på haka osv, hvilket er ganske normalt å jeg syns det kan være pent. Plutselig ble det bare mer og mer og nå har han lengre hår, mye bart og mye langt skjegg. Kinnskjegg også. Jeg ser stilen å jeg skjønner at han liker looken. Jeg godtar han selvfølgelig og er like glad i han osv men kan ikke for at jeg syns han ser gammel ut med alt håret i ansiktet og når jeg ser på bilder av han uten alt dette savner jeg å se han sånn til vanlig også. Han spør men noenganger om jeg liker det og jeg sier bare ja, får meg ikke til å si sannheten fordi jeg vet han liker det så godt. Vil ikke at han skal endre utseende pga min mening. Men var ikke det jeg likte da jeg møtte han, nå ser han jo ut helt annerledes ut. Vet jeg bare må godta det men hvordan ikke fokusere på det? Savner den kjekke fyren med den fine sveisen å det pene ansiktet. Nå føler jeg meg skikkelig dum å får sikkert masse hat svar🙈 Anonymkode: 1b2cb...f9c Er en fase, var sånn selv nå er det 3 mm hår og 3mm skjegg clean look
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå