-Tone- Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Vi skal ha åpen bar. Hva regner dere andre med, som skal ha åpen bar i et leid lokale (ikke resteurant), at dere må ut med av utgifter? Hvor mange blir dere?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Vi var 45 i bryllupet - MANGE unge. Vi hadde 60 flasker vin. Da ble det servert vin mens vi var hos fotograf, hadde vin når vi kom som skål, vin til alle retter til middagen og noen drakk kanskje lit etterpå... Vi hadde nok endel flasker igjen. 7 kasser øl - 1 igjen 14 flasker forskjellig brennevin. og det var noe igjen en god del blandevann og brus Tror pappa har sagt at det gikk ca 10000 på drikke, og da har vi familie som reiser mye... tror ikke vi kjøpte noe alkohol i norge, unntagen øl håper d var til noe hjelp
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Vi har eit alkohol-budsjett på 15 000. Vi blir 60 store og små i bryllupet.
Gjest *Gjest Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Syns også det er veldig vanskelig å beregne. Vi har ca 120 til kaffe og fest, så regner med det kommer til å gå med litt. En veninne av meg hadde ca samme antall og hadde kjøps utrolig mye vin, men det ble ikke drukket nesten noen ting....
-Tone- Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2006 Det heter fri bar, ikke åpen bar!! ← Åh, gid...Du skjønte jo hva jeg mente, gjorde du ikke?
Elise_ Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Denne diskusjonen syns jeg var god og opplysende: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...4544&hl=alkohol
Gjest *Gjest Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 He he.. tror ikke det spiller så stor rolle om vi sier åpen eller fri bar nei. Vi forstår alle hva som menes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå