Sommerfugl24 Skrevet 30. mai #1 Del Skrevet 30. mai Hei! Jeg tok hcg blodprøve ons forrige uke og fikk 1940. Onsdag denne uken var den 18 830. Hvis den hadde doblet seg annenhvert døgn så skulle den vært ca 23 000. Men den er altså 18. Er min økning for lav? Eller innenfor slingringsmonnet 😅🤞🏼 Skal ta en ny test igjen til onsdag. Men det er så lenge til😫🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai Den er normal. Når hcg kommer over ett visst nivå så skal den ikke dobles annenhver dag, men hver 72. time. Hvorfor skal du ta ny på onsdag? Ser ingen hensikt i det, vil bare kunne skape mer bekymring Anonymkode: ee35a...b3e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai Den skal ikke doble seg annenhver dag når den er så høy. https://www.wantbaby.info/calculators/beta-hcg-levels Anonymkode: ff260...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl24 Skrevet 30. mai Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er normal. Når hcg kommer over ett visst nivå så skal den ikke dobles annenhver dag, men hver 72. time. Hvorfor skal du ta ny på onsdag? Ser ingen hensikt i det, vil bare kunne skape mer bekymring Anonymkode: ee35a...b3e takk for svar!😃 nei var fastlegen min som anbefalte meg det, men er kanskje liten vits ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Del Skrevet 30. mai Sommerfugl24 skrev (Akkurat nå): takk for svar!😃 nei var fastlegen min som anbefalte meg det, men er kanskje liten vits ja! Om man skal få et 100% adekvat bilde av hcg bør man ta to målinger med 48 timers mellomrom forholdsvis tidlig i sv.skapet. Å ta en pr uke gir ingen grunnlag for å kunne si noe om «normalen» sånn sett. Hadde droppet timen neste onsdag. Nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei, men vil anta ish 6 uker utifra hcg-verdien din. Etterhvert vil hcg også naturlig begynne å synke, ca i uke 9. Anonymkode: ee35a...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl24 Skrevet 30. mai Forfatter #6 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om man skal få et 100% adekvat bilde av hcg bør man ta to målinger med 48 timers mellomrom forholdsvis tidlig i sv.skapet. Å ta en pr uke gir ingen grunnlag for å kunne si noe om «normalen» sånn sett. Hadde droppet timen neste onsdag. Nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei, men vil anta ish 6 uker utifra hcg-verdien din. Etterhvert vil hcg også naturlig begynne å synke, ca i uke 9. Anonymkode: ee35a...b3e ja er 5+6 idag så veldig bra estimert 😃 nei da vurderer jeg rett og slett å kansellere den timen! to uker til UL så da får man jo bedre svar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl24 Skrevet 30. mai Forfatter #7 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den skal ikke doble seg annenhver dag når den er så høy. https://www.wantbaby.info/calculators/beta-hcg-levels Anonymkode: ff260...0bf Trodde den skulle doble seg en stund til, men daså! veldig bra den kalkulatoren du sendte link til - tusen takk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Del Skrevet 30. mai Den dobler seg bare hver 48t opp til ca 1200.. deretter går det saktere. Helt normal stigning. Du kan sjekke den her https://flo.health/tools/hcg-calculator Om du ønsker. Anonymkode: 6291c...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå