AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Hei Jeg begynte å date en mann høsten 2022, og vi ble sammen et par mnd etter dette. Vi bor ikke i samme kommune og har derfor hatt et avstandsforhold. Våren 2023 skal han ha innledet et seksuelt forhold med en kvinne i nabolaget sitt, noe som kom frem høsten 2023. Hun avsluttet det da hun fant ut om meg, men jeg valgte å fortsette med han. Vi er fortsatt sammen. Han er veldig overbevisende ift at han ikke kommer til å gjøre dette igjen, sier han elsker meg osv.. Jeg elsker han dypt og inderlig og han er den rette for meg. Har noen andre opplevd dette og tilgitt og kan gi meg noen gode råd på min vei? Hilsen 30årene. Anonymkode: 30b8a...b54
Rotemor Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Nei, når du velger han så velger du risikoen for utroskap. Det er lite råd å gi her. 4
Macro Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Da må du ikke bli lei deg eller skuffa om det skjer igjen. Du velger selv å ta den høyriskoen. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Macro skrev (2 minutter siden): Da må du ikke bli lei deg eller skuffa om det skjer igjen. Du velger selv å ta den høyriskoen. "En gan utro, alltid utro"? Det er en myte mange elsker å trekke frem i slike tilfeller. Det er bare tull. Svært mange er utro bare en gang. Anonymkode: 49cdc...225 1 1
Macro Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "En gan utro, alltid utro"? Det er en myte mange elsker å trekke frem i slike tilfeller. Det er bare tull. Svært mange er utro bare en gang. Anonymkode: 49cdc...225 Det har jeg ikke sagt. Men tror oppriktig det er lettere å være utro en gang til mot samme person om man har blitt tilgitt før. 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Hadde ikke fått en sjanse av meg. Han har i seg å være utro. Ville styrt veldig langt unna. Anonymkode: c29e3...3dc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "En gan utro, alltid utro"? Det er en myte mange elsker å trekke frem i slike tilfeller. Det er bare tull. Svært mange er utro bare en gang. Anonymkode: 49cdc...225 Men det her var jo ikke én gang, men et FORHOLD som varte i over et halvt føkkings år. Anonymkode: 7d65a...ce3 2 2
Rotemor Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): "En gan utro, alltid utro"? Det er en myte mange elsker å trekke frem i slike tilfeller. Det er bare tull. Svært mange er utro bare en gang. Anonymkode: 49cdc...225 Jeg er ikke enig i det uttrykket, men risikoen er større enn for andre som ser det som utenkelig. Det er mange av dem. 1
katties Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det her var jo ikke én gang, men et FORHOLD som varte i over et halvt føkkings år. Anonymkode: 7d65a...ce3 Dét tenker jeg også: eneste grunnen til at han stoppet var at den andre dama pgså hadde blitt LURT og ikke synes det var greit...! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå