AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Har møtt en jeg har datet et par måneder nå og vi har enda ikke hatt sex(!). Synes dette er merkelig i seg selv og enda merkeligere når vi har sovet hos hverandre flere ganger. Vi har gradvis blitt mer intime, men han sier han vil vente litt med å ha sex. Han sier han vil bli litt bedre kjent med meg først før det skjer. Altså hva? Aldri møtt en mann som faktisk ikke vil ha sex med en gang og jeg trodde alle var sånn. Han her sier han sliter litt med intimitet og at han vil at det skal bety noe mer enn bare ligging. Er han jomfru? Er det noe homsegreier inne i bildet? Har han en mørk seksuell historie bak seg? Har så mange spørsmål og begynner å tenke på mye her nå… han sier han aldri har likt noen så godt før, men enda vil han ikke ha sex? Kan si at dette er en mann over 30, og jeg er i 20-årene. Noen som har vært borti en sånn mann før? Eller noen som har noen tanker om hva som kan ligge bak her? Anonymkode: b3e08...f48 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har møtt en jeg har datet et par måneder nå og vi har enda ikke hatt sex(!). Synes dette er merkelig i seg selv og enda merkeligere når vi har sovet hos hverandre flere ganger. Vi har gradvis blitt mer intime, men han sier han vil vente litt med å ha sex. Han sier han vil bli litt bedre kjent med meg først før det skjer. Altså hva? Aldri møtt en mann som faktisk ikke vil ha sex med en gang og jeg trodde alle var sånn. Han her sier han sliter litt med intimitet og at han vil at det skal bety noe mer enn bare ligging. Er han jomfru? Er det noe homsegreier inne i bildet? Har han en mørk seksuell historie bak seg? Har så mange spørsmål og begynner å tenke på mye her nå… han sier han aldri har likt noen så godt før, men enda vil han ikke ha sex? Kan si at dette er en mann over 30, og jeg er i 20-årene. Noen som har vært borti en sånn mann før? Eller noen som har noen tanker om hva som kan ligge bak her? Anonymkode: b3e08...f48 Han tenner ikke på deg, enkelt og greit. Eventuelt dater han flere samtidig og ønsker ikke å parallellpule. Jeg hadde ikke giddet å vente i månedsvis på sex. Har gjort det en gang, ventet i fem måneder (var mannens ide), og hørte ingenting etter at vi hadde sex første gangen. Så kom han tilbake mange dager senere med masse unnskyldninger og ønsket å fortsette, men da hadde jeg allerede gått videre i livet og "kommet over" ham. Anonymkode: 87b56...3af 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Han tenner ikke på deg. Han er personlig kristen og vil vente til ekteskapet. Han tester hvor "løs" du er. Han er jomfru og er livredd for å stikke kuken i deg. Kan være mange muligheter her… Anonymkode: ebd0f...929 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 Det kan være så mangt som kan være årsaken her. Han dater flere. Han er usikker egen kropp. Han er aseksuell. For oss som ikke kjenner fyren eller forholdet er det umulig å si hva som kan være grunnen. Det blir bare spekulasjoner. Så lenge forholdet har en utvikling på et eller annet sett, og dere begge er tydelig på at dette er noe dere vil, så ville jeg ikke bekymret meg ennå. Hvis utviklingen derimot stagnerer, så ville jeg tatt en vurdering. Det at dere har blitt mer intime kan jo være begynnelsen på en kommende felles seksualitet. Jeg ville også vente ganske lenge med sex med den som i dag er blitt mannen min, på grunn av at jeg har traumer med voldtekt som yngre. Ville derfor være helt sikker på relasjonen og føle meg trygg. Ikke sikkert det er grunnen her, men jeg satte veldig pris på tålmodigheten. Anonymkode: aba95...246 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 For en rar verden vi lever i. Hva er det dere damer egentlig tror om menn? Må det være en standard? Men du velger jo selv om du synes det er greit å vente eller ikke. Anonymkode: 0a2d3...fb9 8 13
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For en rar verden vi lever i. Hva er det dere damer egentlig tror om menn? Må det være en standard? Men du velger jo selv om du synes det er greit å vente eller ikke. Anonymkode: 0a2d3...fb9 Som mann bør du stå klar med ståkuken på ihvertfall andre date. Ferdig snakka Anonymkode: ebd0f...929 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Jeg hadde droppet han. Folk som vil vente med sex er skumle for meg som er veldig seksuell. Om jeg ikke vet om det er match seksuellt så blir det for usikkert for meg. Anonymkode: 2da88...9e7 8 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Tenk om det hadde vært skrevet et innlegg om at daten pusher på med sex.. Hadde sikkert vært galt det også.. Akkurat som det er mange kvinner som ønsker å vente med sex til dem er trygge eller hva det er, må vel det også være det samme for en mann. Trenger da ikke være noe galt. Eller så kN vi begynne å snakke om hva hva som er galt med kvinner som ikke vil ha sex tidlig... Anonymkode: 8be2d...a19 7 2 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Som mann bør du stå klar med ståkuken på ihvertfall andre date. Ferdig snakka Anonymkode: ebd0f...929 😅 ok Anonymkode: 0a2d3...fb9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tenk om det hadde vært skrevet et innlegg om at daten pusher på med sex.. Hadde sikkert vært galt det også.. Akkurat som det er mange kvinner som ønsker å vente med sex til dem er trygge eller hva det er, må vel det også være det samme for en mann. Trenger da ikke være noe galt. Eller så kN vi begynne å snakke om hva hva som er galt med kvinner som ikke vil ha sex tidlig... Anonymkode: 8be2d...a19 Det har jo allerede vært en tråd på lengde med en mil eller mer som krangler med oss kvinner som vil vente med sex. Jeg er sjalu for at ts har funnet en mann som vil bli kjennt før intimitet, når alt en hører snakk om er menn som presser på og sexualiserer kommunikasjonen før de har innlæring hva du heter. Men vi vet ikke hvorfor ts, er det mulig for deg å spørre han om hans forhold til sex, hva som er grunnen til venting, om du ikke allerede har? Anonymkode: db419...5d6 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #12 Skrevet 30. mai 2024 Mikropenis eller andre seksuelle utfordringer, vil jeg tippe her. Anonymkode: 6c17a...5fc 10 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Skrevet 30. mai 2024 Herregud. Håper for din del at dette er trolling 🤣 Anonymkode: e1f33...586 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #14 Skrevet 30. mai 2024 Wow. Kvinners komfortsone for når det passer å innlede et seksuelt forhold må være temmelig smal, for skal man tro utallige tråder på forumet om samme tema så er det også et problem om menn er ivrige etter å ha sex. Så hvordan skal det være. Bør menn rett og slett bare la kvinnen ta styringa? Anonymkode: f75d7...d16 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #15 Skrevet 30. mai 2024 Mulig han sliter med å få den opp/gjennomføre med folk han ikke er trygg på Anonymkode: 40c01...f77 4 2
Arild37 Skrevet 30. mai 2024 #16 Skrevet 30. mai 2024 Virker som det er verdensmesterskap i å ikke forstå menn på KG 😅 4 4
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 30. mai 2024 #17 Skrevet 30. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har møtt en jeg har datet et par måneder nå og vi har enda ikke hatt sex(!). Synes dette er merkelig i seg selv og enda merkeligere når vi har sovet hos hverandre flere ganger. Vi har gradvis blitt mer intime, men han sier han vil vente litt med å ha sex. Han sier han vil bli litt bedre kjent med meg først før det skjer. Altså hva? Aldri møtt en mann som faktisk ikke vil ha sex med en gang og jeg trodde alle var sånn. Han her sier han sliter litt med intimitet og at han vil at det skal bety noe mer enn bare ligging. Er han jomfru? Er det noe homsegreier inne i bildet? Har han en mørk seksuell historie bak seg? Har så mange spørsmål og begynner å tenke på mye her nå… han sier han aldri har likt noen så godt før, men enda vil han ikke ha sex? Kan si at dette er en mann over 30, og jeg er i 20-årene. Noen som har vært borti en sånn mann før? Eller noen som har noen tanker om hva som kan ligge bak her? Anonymkode: b3e08...f48 Hadde han bare villet vente med sexen så er det ikke så farlig. At han klarer å holde fingra av fatet når dere har overnattet sammen er uforståelig for meg. Noe er muffinst her....
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #18 Skrevet 30. mai 2024 Arild37 skrev (4 minutter siden): Virker som det er verdensmesterskap i å ikke forstå menn på KG 😅 Kunne ikke fått sakt det tydeligere 🤣 Anonymkode: 8be2d...a19 2
carlberner1 Skrevet 30. mai 2024 #19 Skrevet 30. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Aldri møtt en mann som faktisk ikke vil ha sex med en gang og jeg trodde alle var sånn. Anonymkode: b3e08...f48 Har tanken streifet deg, at kanskje ikke alle menn er like..? Selv om du her har truffet unntaket som bekrefter regelen om at ALLE menn er HELT like. Internetten må være det nærmeste menneskeheten(?) er kommet evighetsmaskinen 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bør menn rett og slett bare la kvinnen ta styringa? Anonymkode: f75d7...d16 Jepp! Hvis hun er den kåteste så funker det helt topp. Og dabber hun litt av er det å jage på. Et herlig kappløp! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #20 Skrevet 30. mai 2024 tidsfordriv2023 skrev (4 minutter siden): Hadde han bare villet vente med sexen så er det ikke så farlig. At han klarer å holde fingra av fatet når dere har overnattet sammen er uforståelig for meg. Noe er muffinst her.... Vi kysser jo og tar på hverandre, og koser i sengen. Men ikke noe sex! det vil han vente med Anonymkode: b3e08...f48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå