Gå til innhold

Hårdott farge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye av min seksuelle fantasi går på hvordan kjønnshåret ser ut, selvfølgelig kombinert med synet av en vakker dame. Mange har mørke hår nedentil,  også om de ellers er lyse. Det synes jeg er spennende.  Hva synes dere er fint?

Anonymkode: d6460...50a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme farge som på hodet. 

Anonymkode: 752c8...9e1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme farge som på hodet. 

Anonymkode: 752c8...9e1

Uansett farge?

Skrevet

Det kuleste jeg har sett er hun på nakenstranden som var hårløs på hodet etter cellegift. Hun hadde fått skåret til en perfekt stripe kjønnshår og farget den knallrød. Mot solbrun hud var det helt vanvittig overlegent sexy.

• Hjerte 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Jeg så for meg fargen på kjønnshårene til ei jeg gikk på skole med. Meda jeg sjekket henne opp så viste det seg at hun var barbert så jeg måtte tilslutt spørre henne hvilken farge hun har der nede.

AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (3 timer siden):

Det kuleste jeg har sett er hun på nakenstranden som var hårløs på hodet etter cellegift. Hun hadde fått skåret til en perfekt stripe kjønnshår og farget den knallrød. Mot solbrun hud var det helt vanvittig overlegent sexy.

Så herlig 🥰 Ser det for meg🥰

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (2 timer siden):

Jeg så for meg fargen på kjønnshårene til ei jeg gikk på skole med. Meda jeg sjekket henne opp så viste det seg at hun var barbert så jeg måtte tilslutt spørre henne hvilken farge hun har der nede.

Ble du skuffet?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som liker helt lys dott? Da er gjerne håret på hodet også det. Eller er mørkt favoritten?

AnonymBruker
Skrevet

Mørkt hår er milevis foran alle andre hårfarger, for meg. Er ikke håret mørkt må det barberes helt glatt. Jeg sier må, men da mener jeg bare "må" for at jeg skal like fitta maksimalt. Jeg bryr meg ikke så mye. Aldri om jeg ville avvist noen pga hårfarge nedentil. Så overfladisk er jeg ikke. Det er ikke kjønnshår som gir meg nytelse.. det er det som skjuler seg bak. Jeg finner fram uansett.

Anonymkode: 0498c...c55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mørkt hår er milevis foran alle andre hårfarger, for meg. Er ikke håret mørkt må det barberes helt glatt. Jeg sier må, men da mener jeg bare "må" for at jeg skal like fitta maksimalt. Jeg bryr meg ikke så mye. Aldri om jeg ville avvist noen pga hårfarge nedentil. Så overfladisk er jeg ikke. Det er ikke kjønnshår som gir meg nytelse.. det er det som skjuler seg bak. Jeg finner fram uansett.

Enig med deg selvfølgelig,  i det siste der.  For meg er det bare noe med synet av hår som strutter  litt bølger...nei det å komme innenfor er jo selve nytelsen 💕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir vanskelig for deg å like underlivet til kvinner når du blir eldre da. Kjønnshår blir jo grått med årene det også, og jo eldre man blir, jo mindre sjans er det at man gidder å barbere. 

Anonymkode: 2063d...c42

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mye av min seksuelle fantasi går på hvordan kjønnshåret ser ut, selvfølgelig kombinert med synet av en vakker dame. Mange har mørke hår nedentil,  også om de ellers er lyse. Det synes jeg er spennende.  Hva synes dere er fint?

Når vi blir voksne blir også dotten gråere og gråere. Da er det enten å akseptere eller shave :)

• Hjerte 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ble du skuffet?

Nei, positivt at hun barberer seg😎

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes helt svart er nydelig, men har alltid hatt lyst å se en helt blond/hvit må jeg innrømme, det tenner meg. 

Anonymkode: 6f6c1...28d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg synes helt svart er nydelig, men har alltid hatt lyst å se en helt blond/hvit må jeg innrømme, det tenner meg. 

Jeg er helt nordisk lys i håret, lysblond. Men har ikke lyst hår nedentil. 

Anonymkode: c3ba1...7dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er superfint! Lys oppå og svart nede - det beste fra to verdener! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er superfint! Lys oppå og svart nede - det beste fra to verdener! 

Jeg er helt enig. Det er noe skikkelig sexy med det når det ikke er samme farge på hodet og på musa 💕

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, kanskje fordi det er mer sjeldent også   så pirrer fantasien litt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blir vanskelig for deg å like underlivet til kvinner når du blir eldre da. Kjønnshår blir jo grått med årene det også, og jo eldre man blir, jo mindre sjans er det at man gidder å barbere. 

Anonymkode: 2063d...c42

Nei, det er ikke noe problem.  Hår i seg selv, uansett farge, synes jeg er sexy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...