Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til nybakt mor som er en god vennine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min beste vennine har fått barn for første gang. Starten var tung med en del komplikasjoner. Ønsker å kjøpe noe til henne for å vise at jeg bryr meg om henne. Skal bake noe til henne også. Blomster og gave til babyen har jeg skaffet. Men hva kan det være som mor føler er ekstra luxus i denne fasen med spedbarn? 

Anonymkode: ef14b...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på foodora 😄

• Liker 2
Skrevet

Yesss, gavekort på foodora/wolt, gavekort på vaskehjelp, gavekort på hjelp fra deg selv i form av jeg leverer middag på døren til deg, bare si hva du vil ha og når.. 

Store drikkeflasker, snacks, de der dyre gulpeklutene fra Done By Deer.. 

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Da blir det foodora gavekort og å fylle kjøleskapet med diverse gode drikker

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vaskehjelp kommer jeg til å kjøpe til min venninne når hun får barn (hun har stilt opp masse for meg når jeg fikk nr to og har hatt kvelder alene for å legge osv)

Og når og hvis du er innom henne; ta med søpla ut når du går, ha med mat/kake etc så hun slipper å gjøre klart til du kommer, alt som rett og slett letter livet hennes.

Ellers er ting som er handy å ha, veldig greit å gi bort; inotyol krem til sår babyrumpe, nesesuger, nesedråper til baby, stikkpiller baby 125 gram. Ting hun sikkert ikke trenger umiddelbart, men som man alltid plutselig trenger søndag kveld kl 20 når alt er stengt 😅

Anonymkode: c30d9...c1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vaskehjelp kommer jeg til å kjøpe til min venninne når hun får barn (hun har stilt opp masse for meg når jeg fikk nr to og har hatt kvelder alene for å legge osv)

Og når og hvis du er innom henne; ta med søpla ut når du går, ha med mat/kake etc så hun slipper å gjøre klart til du kommer, alt som rett og slett letter livet hennes.

Ellers er ting som er handy å ha, veldig greit å gi bort; inotyol krem til sår babyrumpe, nesesuger, nesedråper til baby, stikkpiller baby 125 gram. Ting hun sikkert ikke trenger umiddelbart, men som man alltid plutselig trenger søndag kveld kl 20 når alt er stengt 😅

125 mg 🫠🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nye filter til nesesugeren. Det koster jo mer enn heroin!

AnonymBruker
Skrevet
KaraThrace skrev (28 minutter siden):

Nye filter til nesesugeren. Det koster jo mer enn heroin!

Diamorfim.

Anonymkode: 3d385...17c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Diamorfim.

Anonymkode: 3d385...17c

Er det Apomorfin du tenker på?

Anonymkode: 9df7c...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...