AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 ...sa han fordi han var sur på meg. Jeg synes det er en ubehagelig måte å uttrykke misnøye på. Hadde ikke tenkt å gjøre det han refererte til, men likevel. Anonymkode: 10c65...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 Kommer jo helt an på hva det var du ikke skulle gjøre??? Gå på ut med jentene på middag og vin? Helt på bærtur å si nei til Gjøre noe som innebærer ekstrem risiko for liv/helse/barna? Helt innafor! Anonymkode: 76acf...5fc 2
Odine Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Hvilke hitorie har dere ift utroskap? Hva er det han misliker at du gjør?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Jeg tenker også at det kommer an på hva utsagnet var en reaksjon på. Var det en helt normal ting, så var det en ufin måte å formulere seg på. Anonymkode: d3b2b...167
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kommer jo helt an på hva det var du ikke skulle gjøre??? Gå på ut med jentene på middag og vin? Helt på bærtur å si nei til Gjøre noe som innebærer ekstrem risiko for liv/helse/barna? Helt innafor! Anonymkode: 76acf...5fc Det var noe relativt harmløst som å dra på jobb uten å levere i barnehagen på veien. Dvs. upraktisk for han å måtte gjøre det selv etterpå. Han er hjemme i pappapermisjon. Anonymkode: 10c65...5f0 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 Det er mulig at mannen jobber med seg selv for å trives i pappaperm , og han ikke liker å være hjemme. Da vil et sånt forslag virke provoserende på han, og han blir irritert fordi han kanskje synes du slipper billig unna siden du kan gå jobb, og ikke han Anonymkode: 11d84...719
Hensatt Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var noe relativt harmløst som å dra på jobb uten å levere i barnehagen på veien. Dvs. upraktisk for han å måtte gjøre det selv etterpå. Han er hjemme i pappapermisjon. Anonymkode: 10c65...5f0 Da tipper jeg det ikke er første gang du ikke har villet levere i barnehagen. Får han lite søvn i tillegg, er det kanskje det som får begeret til å tippe over. Høres ut som dere bør ta en prat om fordeling av oppgaver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Hensatt skrev (3 minutter siden): Da tipper jeg det ikke er første gang du ikke har villet levere i barnehagen. Får han lite søvn i tillegg, er det kanskje det som får begeret til å tippe over. Høres ut som dere bør ta en prat om fordeling av oppgaver. Hehe ja, det stemmer at han var trøtt. Han hadde babyen om natta for første gang siden hun ble født 9mnd siden... så var jeg uheldig og vekket babyen da jeg stod opp med barnehageungen. Men dette er vel bare et eksempel på et utsagn. Ikke en trussel direkte, men ja... vet ikke hva jeg skal kalle det. Det hender at han sier sånne ting når han er sur. Ts Anonymkode: 10c65...5f0 1
Odine Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Sett dere ned og snakk om hvordan dere har det. Hva er vanskelig og slitsomt for tiden, hva er positivt. Er det noen ønsker osv.. 1
Anne Nym Medlem Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var noe relativt harmløst som å dra på jobb uten å levere i barnehagen på veien. Dvs. upraktisk for han å måtte gjøre det selv etterpå. Han er hjemme i pappapermisjon. Anonymkode: 10c65...5f0 Oi, ja da er det ganske over streken!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 heh, da hadde jeg sagt "greit, jeg tar inn på et hotell etter jobb", så tenker jeg han blir dritfornøyd når han får vilja si? Anonymkode: ff1cc...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå