AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Jeg har et radioskap som er godt over 100 gammelt, jeg vet ikke så mye om det, men det sies å kunne være verdifullt. Hvor går man for å finne ut av slikt? Jeg har i tillegg et par møbler til som er samme greien, stoler, er annet skap og litt sånt. Det er etter min oldemor, men jeg har ikke plass til det, og jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å bruke det, så det står og støver ned i kjelleren. Anonymkode: 3f39c...66e
Million Skrevet 30. mai 2024 #2 Skrevet 30. mai 2024 (endret) Auksjonsfirmaer kan taksere og selge møblene for deg. For eksempel Blomqvist.no ? Tror de kan gjøre mye av takseringen via nett og bilder og video også, så det er ikke nødvendig alltid å bo i nærheten av et slikt auksjonsfirma for selve takseringen. De har greie på gamle møbler og har ofte eksperter på sånt. Du kan google litt og se om du finner noen i ditt fylke etc. Du må jo få fraktet møblene til auksjonen for å få solgt dem, så da er det vel greit å bo i kjørbar avstand. Endret 30. mai 2024 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå