Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stadig vekk dukker det opp reklame for treningsprogram og kostplan fra iform.nu. 

Er det noen her med erfaring? Er det verdt å prøve? 

jeg er allerede nokså flink på hjemmetrening, men trenger motivasjon til å få et bedre kosthold. En matplan, uten noe avansert innhold, hadde kanskje vært løsningen. 
Jeg ønsker ikke å betale for et abonnement om det bare er fjas, som jeg kan sette sammen selv, gratis🙈

Anonymkode: 5a0d1...559

Skrevet

Iform.nu er tilknyttet bladet «I form». Liker du det bladet vil du like mye av det som er på nettsiden. Det ligger oppskrifter og diverse åpent på nettsiden så jeg hadde tatt en titt der og sett om det fenget. Jeg fikk en gratisperiode for mange år siden, og det var helt greit da, men det var ikke noe jeg nyttegjorde meg nok til at jeg ville betale for det. Jeg husker ikke detaljene lengre. Det kan og være annerledes nå, og det kan være noe for deg også.

Så sjekk det som er gratis på nettsiden ihvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet bruker, og angrer allerede! 
det ligger en ukesmeny, hvor alt er det jeg ser på som rar mat (ikke noe de tre ungene mine vil spise i hvert fall). Ingen forslag innen potet, kjøtt/ fisk, saus liksom. 
Prøvde å finne 8 ukers mageprogrammet de reklamerer for, uten hell. Fant en annen mageøkt, men instruktøren instruerer jo ikke! Kun musikk. Da må jeg jo vri hodet og se på skjermen! Helt ubrukelig! 

Tviler på at jeg finner ro med dette opplegget

Anonymkode: 5a0d1...559

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...