Sinccis Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Kom på en tidligere blogger fra rundt 2010, den tiden blogger som Livingdoll, Klisjebarnet osv. var på topp. Mener hun kalte seg Deadbarbie eller noe slikt - noen som husker? Ble nysgjerrig og prøvde å kikke om hun fortsatt driver med so-me, men fant ingenting da jeg ikke husker det rette navnet. Hun var bleket blond og "melanotan-brun" som de fleste bloggere på den tiden, og mener å huske hun var sykt god til å tegne. Lurer på om hun fremdeles driver med kunst?
Mymlen Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Husker henne jeg også. Hun gikk under navnet Christina Waldorf lenge, nå heter hun noe med Jessica og et annet W-navn. Hun blogger enda og har Instagram og Facebook, men har ikke sett henne tegne på lenge
Mymlen Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Jo, her fant jeg: https://jessicawalderhaug.blogspot.com/?m=1
Gjest tøttaa Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Mymlen skrev (2 timer siden): Jo, her fant jeg: https://jessicawalderhaug.blogspot.com/?m=1 Wow, snakker om å ha fryst fast i 2009 a. "Dama" er over 30 år? Ser ut som bloggen til ei på maks 20.
Margit777 Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 tøttaa skrev (10 timer siden): Wow, snakker om å ha fryst fast i 2009 a. "Dama" er over 30 år? Ser ut som bloggen til ei på maks 20. Trodde også det var gammelt til jeg så datoen 😄 1
Gjest tøttaa Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 Margit777 skrev (4 timer siden): Trodde også det var gammelt til jeg så datoen 😄 Ja hadde det ikke vært for datoen så hadde vel de fleste trodd at dette var skrevet av en ungdom for 15 år siden 🫣
Klappe Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april La ikke hun ut noe provoserende på 22 juli? Leste 22–tråden «stor eksplosjon i Oslo» og der er det flere som linker til bloggen hennes og skriver sånn «herregud så tragisk» 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå