Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt om kjæresten spøkte om at han kunne gå tilbake til xn sin om han ville? Vi har kranglet mye av ulike grunner pg av xn, og syntes det bare var sårende med en slik kommentar. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 06cea...871

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren for en idiot! Jeg hadde blitt så såret at jeg hadde ønsket ham god tur tilbake dit, for hos meg er han ikke lengre ønsket 😡

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du sjalu på ex'n siden dere krangler så mye om henne? 

Han virker litt lite smart som sier sånn, er du så interessert i en sånn halvdum fyr da, kanskje like greit at eksen får problemet sitt tilbake...? 

Anonymkode: 19a18...fba

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er en måte å trykke deg ned på slik at du skal bli mere føyelig, dette skal du ikke godta. Gi han beskjed om at hvis han vil så er han fri til å gå asap og være med hvem han vil for du er den du er og du skal ikke trues på den måten.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han der dumper du. Det blir ikke bedre.

Anonymkode: 35595...f8c

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke aksepter slikt, dette er absolutt ikke greit. Hadde svart han med at da gjør du det, denne jenten her gidder ikke sånn sutring og trusler.

Anonymkode: b59b8...bba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han der dumper du. Det blir ikke bedre.

Anonymkode: 35595...f8c

Nettopp, det blir bare verre. Dette er starten på psykisk vold.

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får la han få den muligheten da (les: gjør det slutt med han) 

Anonymkode: 7a464...6f1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Den er grei, finner du veien ut selv, eller skal jeg vise deg døra?"

Anonymkode: 4ef60...358

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du dumper han. 

Han gjør det for ødelegge deg psykisk. 

Anonymkode: 575d1...17a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Satan nå fikk jeg flashback til en eks for 10 år siden som sa akkurat de samme tinga, grøss. Og mye verre. 

Han der hadde jeg arkivert på dagen, det blir ikke bedre. 

Anonymkode: c4c82...77b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da hadde jeg tatt han på ordet og avsluttet forholdet. Den slags trusler vil jeg ha meg frabedt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva hadde du tenkt om kjæresten spøkte om at han kunne gå tilbake til xn sin om han ville? Vi har kranglet mye av ulike grunner pg av xn, og syntes det bare var sårende med en slik kommentar. Overreagerer jeg?

Syns vel du skal høre med han hva han egentligen mener med det. Skal jeg prøve å være positiv så kan det kanskje være at han prøver å si "Hvis jeg hadde ønsket hadde jeg kunnet bli sammen med henne, men jeg har faktisk valgt deg". 

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde det vært kroken på døra for å si det sånn….😱 Det hadde jeg ikke finnet meg i

Anonymkode: b0bc4...d74

• Nyttig 1
Skrevet

Ville ønsket han god tur over til eksen, hadde håpet for meg selv at eksen ikke ville ha han😂

• Nyttig 1
Skrevet

«Da er det bare å gå, for vi er ferdig!» hadde vært mitt svar.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde svart han "hvorfor tror du at eksen din vil ha deg tilbake?" Så svarer han sikkert noe for sin egen gode selvtillit. Da sier du "da foreslår jeg at du bruker den neste uken på å finne veien tilbake, for dette gidder ikke jeg mer." 

Så gjennomfører du det. 

Anonymkode: 12a28...b91

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det en teit kommentar fra han.

Men kommentarene her er enda teitere. "Starten på psykisk vold" og oppfordringer til å gå fra ham. Altså hallo? Lever dere i en virkelig verden? Hvis man ikke har større motstandskraft mot en litt dum kommentar så kan det virkelig ikke være lett å omgås andre mennesker. Og hvis dere lever etter det dere selv skriver så er det ikke rart skilsmissestatistikkene er høye.

TS: Jeg ville sagt at du ikke setter pris på slike "spøker". Det er umodent sagt av ham selv om det er aldri så uskyldig. Så lukker du øynene for det de fleste her svarer.

Anonymkode: 1606d...b2b

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner godt at du blir såret over en slik kommentar! Er det en grunn til at dere ofte krangler om denne eksen? Har han mye kontakt med henne, er du sjalu?

Selv er jeg blitt såpass voksen at en slik kommentar ville blitt møtt med "da synes jeg du skal gjøre det", og så hadde respekten og interessen for ham dalt umiddelbart. Umodne menn er jeg ferdig med.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I hva slags kontekst sier han dette? Det er jo forskjell på om han sier det om dere krangler om hans eks fordi du er sjalu, for da sier han der jo gjerne for å vise deg at han kunne gå tilbake til eksen om han ville (men velger å bli hos deg). eller om han sier dette bare helt i løse luften, gjerne bare for å prøve å bevise at han er populær så du må legge inn en innsats for å beholde hans kjærlighet. 

Anonymkode: b9440...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...