AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Del Skrevet 29. mai Hei. Jeg tror jeg har hatt eggløsning litt tidligere enn vanlig. Jeg har hatt slim og hatt eggløsningssmerter. Det var veldig ømt i går, men mye bedre i dag. Kan eggløsning ha vært i går? Har ikke de samme eggløsningssmertene i dag. Anonymkode: c7942...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. Jeg tror jeg har hatt eggløsning litt tidligere enn vanlig. Jeg har hatt slim og hatt eggløsningssmerter. Det var veldig ømt i går, men mye bedre i dag. Kan eggløsning ha vært i går? Har ikke de samme eggløsningssmertene i dag. Anonymkode: c7942...d31 Det er dessverre vanskelig å si...der kan ha vært flere dager siden..i går...idag...om flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai Helt umulig å svare på basert på kun symptomer. Anonymkode: a0a90...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå