AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg er litt lei av at familien tenker at når vi griller da er vi restaurant. Og det skal liksm 100 slag på bordet iht tilbehør og kjøtt. Dette blir litt dyrt. Hvordan griller dere. Pg hva er favoritt på grillen og tilbehør Anonymkode: 488d5...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Kylling, pølser, mais, burher og squash. Elsker grilla laks, men som regel får folk det ikke til 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er litt lei av at familien tenker at når vi griller da er vi restaurant. Og det skal liksm 100 slag på bordet iht tilbehør og kjøtt. Dette blir litt dyrt. Hvordan griller dere. Pg hva er favoritt på grillen og tilbehør Anonymkode: 488d5...186 Svinefilet, grillribbe, fisk eller Hamburgere med tilbehør. slenger gjerne på noen pølser til barna : ) Anonymkode: e2379...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 Her grilles det mye og også en del andre ikke har; elgbiff, rådyrkjøtt, hvalbiff, kylling, due, fisk, løk, paprika,ananas,potet,mais,hjemmelagde burgere av viltkjøtt, hjemmelagde pølser, villsvin , ribb bein fra forskjellige dyr sim krydres Er nå kun fantasien som stopper en med hva en kan tilberede på grill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Vi griller grønnsaksspyd, hjemmelaget soppburger, falafler, pulled jackfruit,hjemmelaget løkringer og vannmelon. Som tilbehør har vi blank potetsalat, syltet rødløk, guacamole og hummus Anonymkode: 390a6...d10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 Er det en vanlig helg og det inviteres på grilling, så er det lov å skrive at dere lager tilbehør som en stor potetsalat, salat og diverse dressinger. Gjestene tar med det de ønsker å grille selv. Evt står dere for noe enkelt som grillribbe, pølser eller burgere. Selv liker jeg å variere. Laks med mangosalat, grillet kylling i cæsarsalat, hallouimi, grillet svinekjøtt på spyd til gyros, gode pølser. Liker å lage grillspyd med sopp, squasj, mais, paprika. Salat og hjemmelaget potetsalat. Anonymkode: 48262...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Stort sett mat. Anonymkode: e5df3...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Del Skrevet 30. mai 2024 Ingenting da jeg aldri har eid en grill. Anonymkode: bd9a4...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. mai 2024 #10 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi griller grønnsaksspyd, hjemmelaget soppburger, falafler, pulled jackfruit,hjemmelaget løkringer og vannmelon. Som tilbehør har vi blank potetsalat, syltet rødløk, guacamole og hummus Anonymkode: 390a6...d10 Har du oppskrift på soppburger som ikke klistrer seg i alt? Altså er fast og god. Helt ok å steke på sølvfolie, men tar gjerne oppskrift om du har en 😊😋 Elsker sopp, og å grille portebellosopp er også veldig digg, selv om det tar litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Del Skrevet 30. mai 2024 Daisy-love skrev (42 minutter siden): Har du oppskrift på soppburger som ikke klistrer seg i alt? Altså er fast og god. Helt ok å steke på sølvfolie, men tar gjerne oppskrift om du har en 😊😋 Elsker sopp, og å grille portebellosopp er også veldig digg, selv om det tar litt tid. Bruker denne oppskriften fra Mari Hult 😊 https://www.nrk.no/mat/vegetarburgere-med-sopp-og-valnotter-1.12411579 Anonymkode: 390a6...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. mai 2024 #12 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker denne oppskriften fra Mari Hult 😊 https://www.nrk.no/mat/vegetarburgere-med-sopp-og-valnotter-1.12411579 Anonymkode: 390a6...d10 Tusen takk! Mari er kjempeflink, og disse så utrolig gode ut 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #13 Del Skrevet 30. mai 2024 Hjertesalat, mais, rene kjøttstykker av storfe, svin, fugl eller fisk. Anonymkode: 31e2b...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #14 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg er ganske tradisjonell og i tillegg er familien nokså sær i matveien så det er ingen vits å grille så avansert. Pølser, burger, koteletter, spareribs, mais, fiskespyd , grønnsakspyd. Kan ta noe mer eksklusivt som biff om det kun er meg og mannen. Liker egentlig ikke å grille til mange, syns det er et sinnsykt stress. Det jeg liker med det er at vi kan være ute og så blir det minimalt med oppvask. Anonymkode: 44dd3...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. mai 2024 #15 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er litt lei av at familien tenker at når vi griller da er vi restaurant. Og det skal liksm 100 slag på bordet iht tilbehør og kjøtt. Dette blir litt dyrt. Hvordan griller dere. Pg hva er favoritt på grillen og tilbehør Anonymkode: 488d5...186 Griller nesten året rundt. Noen av favorittene som går oftest igjen er 1) kylling: lårfilet (så mye mer saftig enn bryst) 2) hvit fisk; i folie med løk, spinat, soyasaus og evt litt salsa 3) svinekjøtt - koteletter, filet eller større stykker på deling 4) et felles fat med litt av alt: scampi, grove pølser (gjerne lokalprodusert og med høy andel kjøtt), halloumi, biff osv Tilbehør 1) potetsalat med egg 2) grillet søtpotet eller vanlig potet: skjærer i skiver og griller direkte 3) squash, aubergine og sopp 4) soyamarinert sopp 5) purre - grilles til den er svart Som forrett eller som del av måltidet anbefaler jeg på det sterkeste blåskjell! Rett i folie med litt hvitvin (du finner ørten enkle oppskrifter via Google), fem minutters fornedrelse og vipps, gourmet måltid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå