AnonymBruker Skrevet 13. juni #21 Del Skrevet 13. juni Kan jeg som er normalvektig få resept på disse sprøytene ? Jeg sliter med søtsug. Helt forferdelig. Og siden jeg ikke klarer å kontrollere dette, så kompenserer jeg med overdreven trening som tar det meste av tiden min. Dette har blitt et stort problem for meg. tidligere var jeg overvektig, ca pluss 10 - 15 kg. Klarte å slanke meg ned disse kg pluss litt til. Nå sliter jeg stort med tvangstanker, spisemønster og usunne vaner. Har nok et stort spiseproblem, både med over og underspising. Anonymkode: d8d90...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #22 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg som er normalvektig få resept på disse sprøytene ? Jeg sliter med søtsug. Helt forferdelig. Og siden jeg ikke klarer å kontrollere dette, så kompenserer jeg med overdreven trening som tar det meste av tiden min. Dette har blitt et stort problem for meg. tidligere var jeg overvektig, ca pluss 10 - 15 kg. Klarte å slanke meg ned disse kg pluss litt til. Nå sliter jeg stort med tvangstanker, spisemønster og usunne vaner. Har nok et stort spiseproblem, både med over og underspising. Anonymkode: d8d90...076 Nei, du må ha en viss bmi. Men har du prøvd krom? Jeg bruker kromdråper fra tights.no, syntes de er veldig gode på å ta bort søtsuget. Anonymkode: eeede...1f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå