Gå til innhold

Tips til vibrator

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt kleint spørsmål her. Jeg er en jente på snart 24 år og jeg vurderer å kjøpe min aller første vibrator. Noen tips? 

Anonymkode: c7907...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjøp en G punkt vibrator. Ikke en slik rabbit for det kan være vanskelig å treffe klitoris og g-punkt samtidig med den. Og ofte er «ørene» litt harde. 
Jeg bruker Womanizer sammen med g-punkt vibrator og det er alldeles nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er individuelt! Jeg fikser ikke Womanizer, men har hatt flere nydelige fra Lelo. Bruker dem kun på klitoris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min heter Sundaze G-point Pulsator og er fra Fun Factory. Veldig fornøyd med den. 
Kan anbefale å kjøpe via Kondomeriet da de har orgasmegaranti…😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig fornøyd med Lelo. Heller ikke så fan av Womanizer..

Anonymkode: d1d65...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv har jeg en som heter "Greedy girl thrusting g-spot rabbitvibrator" fra Fifty shades of grey sin linje med sexleketøy. Den er helt utrolig, har hatt mange vibratorer men denne er 100% favoritten min. Så den anbefaler jeg deg å søke opp og vurdere 😊

Den har en del som ser ut som kaninører som legger seg rundt klitoris fordi det er en rabbitvibrator, og så kan man stille inn selv om man vil ha på vibrasjon og hvor mye. 

I tillegg er den en thrusting vibrator så den har en annen instilling hvor vibratoren beveger seg inn og ut mot g-punktet. Føles ut som når man har samleie med en mann. 

Tror den koster rundt 1200 kr hvis jeg ikke tar feil, men den er absolutt verdt det. Har aldri hatt så bra orgasmer før. 

Anonymkode: b021a...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt kleint spørsmål her. Jeg er en jente på snart 24 år og jeg vurderer å kjøpe min aller første vibrator. Noen tips? 

Anonymkode: c7907...27e

Jeg har en magic wand som favoritt, men den er veldig kraftig. Ville gått på en butikk om det finnes nær deg. De er veldig behjelpelige og hyggelige der 😁

Anonymkode: 6a788...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svare på vegne av min kone. Om du ønsker en som er enkel, og har kun en knapp som gjør den enkel å juster hastighete oppover og skru av. Før en evt skrur den på igjen. Vi har mange ulike leketøy, men denne et helt klart favoritten og gjør at hun kan «dra» ut nye orgasmer på nytt og på nytt. Den er i tillegg stille og lett og bruke under samleie, både i misjoner og andre stillinger. Fås på Kondomeriet Minvibrator Mini Swan Wandhttps://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/minvibrator-mini-swan-wand/

Endret av Tent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...