AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Bare om det er mulig å se sesong 1-3 av Sanditon der? Når jeg googler Sanditon kommer Disney+ opp, men siden jeg ikke lenger har aktivt abonnement får jeg ikke lov å browse innholdet deres. Litt kjipt hvis jeg reaktiverer abonnementet, og så er den ikke der. Anonymkode: ea434...bbf
Guddla Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Når jeg søker på det du har skrevet her så kommer det opp "ingen treff".
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Jeg finner den ikke. Ifølge JustWatch skal det være noe tilgjengelig på NRK, men hvilke sesonger aner jeg ikke. Anonymkode: 54d3f...2c2
Bloated Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 Finner det ikke på min disney+ i alle fall, men ser ut som det ligger på NRK nett tv.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Skrevet 29. mai 2024 Tusen takk til alle som tok seg tid 🥰 Bra jeg ikke stolte på Google, da. Har sett at den ligger på NRK, men de to første sesongene er ikke tilgjengelig lenger. Jeg så en anbefaling på Facebook om å se den serien hvis man likte Bridgerton, pluss at jeg har et massivt crush på Theo James 🥵😁 Får lete videre. Ts Anonymkode: ea434...bbf
Million Skrevet 29. mai 2024 #8 Skrevet 29. mai 2024 (endret) Sanditon er på NRK TV; men sesong 1 og 2 er "ikke tilgjengelig lenger". Men sesong 3 kan du se her: https://tv.nrk.no/serie/sanditon/sesong/3 EDIT; ser nå på innlegget du skrev over meg her at du vet det fra før Endret 29. mai 2024 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk til alle som tok seg tid 🥰 Bra jeg ikke stolte på Google, da. Har sett at den ligger på NRK, men de to første sesongene er ikke tilgjengelig lenger. Jeg så en anbefaling på Facebook om å se den serien hvis man likte Bridgerton, pluss at jeg har et massivt crush på Theo James 🥵😁 Får lete videre. Ts Anonymkode: ea434...bbf Håper du finner den, så fin serie🙌 Anonymkode: 52093...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå